ubezpieczenie od wypadow zachorowan operacji.....

masz na handel militaria? materialy rozszczepialne? mlodszÄ… siostre? moze gadgety falloutowe lub przedwojenne artefakty? Zapraszamy tutaj
KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

ubezpieczenie od wypadow zachorowan operacji.....

Post autor: KAFTAN » 04 sty pn 2010, 3:08 pm

Sprawa jest taka Ja i Caleni chcemy sie ubezpieczyc od roznych czynnikow nie zaleznych typu nieszcześliwe wypadki nagle zachorowania itd coby nie bulic za lekarza operacje itd. Ubezpieczenie grupowe jest tansze i leprze niz indywidualne tylko ze zaczyna od 5 os wzwyz tak wiec szukam chetnych przynajmniej 3 osoby. zapytacie o kase wiec tak po pierwsze uno im wieksza grupa tym mniejsza skladka po drugie tipo moza placic miechowo pol rocznie lub rocznie jak komu pasi, skladki wąchają sie od 25 do 60 zl i wyzej kazdy moze sobie wybrac warjat jaki chce byc ubezpieczony. jakies pytania to sie zemną kontaktowac.... prosze o szybka odpowiedz.... :)

Awatar użytkownika
nesfor
Posty: 1795
Rejestracja: 21 sie ndz 2005, 12:00 am
Facebook: Valut Tczew City
Kontakt:

Post autor: nesfor » 04 sty pn 2010, 8:38 pm

hej sprawdzcie warunki bo na nasze ekspedycje to by sie przydala jakies ubezpeiczenie na sporty extremalne ...

KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

Post autor: KAFTAN » 05 sty wt 2010, 10:37 am

lada dzien przedstawie oferte
musze tylko wiedziec ilu chetnych bedzie

Awatar użytkownika
Zocik
Posty: 3592
Rejestracja: 31 lip pn 2006, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Zocik » 05 sty wt 2010, 11:44 am

Mi w tym roku konczy sie ubezpieczenie uczelniane (do konca roku akademickiego), wiec raczej jestem zainteresowany. Za 20 zeta rocznie mamy sume skladki 12 tys.
Rozumiem, ze to ma byc na rok kalendarzowy?

KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

Post autor: KAFTAN » 05 sty wt 2010, 2:45 pm

zocik zalezy czego oczekujesz czy to ma byc tez na rozne operacje czy takie poprostu najtancsze aby tylko bylo... :) ubezpieczenie obejmuje 12 michow
od daty zlozenia wniosku od kiedy bedzie sie chcialo zbieram oferty przedstawiem wam co i jak

Awatar użytkownika
gaber
Posty: 1444
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Mi?dzygalaktyczna Baza Miedzygalaktycznych Bohaterów
Kontakt:

Post autor: gaber » 05 sty wt 2010, 3:09 pm

Dla osob ponizej 30lat nie do pokonania jest oferta:
http://euro26.pl/pl/ubezpieczenie
w wersji Classic Sport obejmuje rowniez "sporty extremalne" (do pewnych granic)
Dla starszych nie wiem :)
Ja osobiście jestem ubezpieczony w OEAV oraz EURO26 (jeszcze kilka miesiecy) oraz w pracy zwykle NNW

KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

Post autor: KAFTAN » 05 sty wt 2010, 3:34 pm

wezme to pod uwage :)

KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

Post autor: KAFTAN » 26 sty wt 2010, 11:11 am

moj plan niestety sie spierdolil
wiec nadal bedzie tak jak bylo nikomu sie nic nie stanie i wszyscy bedziemy zadowoleni :)

ODPOWIEDZ