[PRZYJME] Meble

masz na handel militaria? materialy rozszczepialne? mlodszÄ… siostre? moze gadgety falloutowe lub przedwojenne artefakty? Zapraszamy tutaj
Awatar użytkownika
Filu
Posty: 1186
Rejestracja: 06 sie pn 2007, 12:00 am
Kontakt:

[PRZYJME] Meble

Post autor: Filu » 30 lip czw 2009, 5:41 pm

Wlasnie jestem w trakcie przeprowadzania sie z marysia do nowego mieszkania, jest nieumeblowane a sam mam ledwo 2 krzeselka i biurko do kompa... takze mebelki jakies przyjme :) lub tanio kupie.

Baron
Posty: 118
Rejestracja: 30 gru pt 2005, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Baron » 05 sie śr 2009, 7:05 pm

Filu, biurko mam do wziecia. Duza kurwa z Ikei, z nadstawką i pierdolami. Stan - calkiem dobry, blat sie nieco zuzyl, wiec go okleilem.
Okleiną.
Wprawdzie stolik do kompa juz masz, no ale moze Ci sie przyda.
Zadzwon, czy coś. 790017956

ODPOWIEDZ