OPUSZCZONE

dyskusje o bunkrach i eksploracji ruin
Rhotax First_VaultDweller
Posty: 1539
Rejestracja: 18 lip pn 2005, 12:00 am
Facebook: z tamtÄ…d
Kontakt:

OPUSZCZONE

Post autor: Rhotax First_VaultDweller » 05 paź śr 2005, 11:33 pm

wymyslilem zeby postawic tu wątek na linki i komentarze dotyczące fajnych stron z galeriami zdjec w klimatach, ktore nie znalazly sie na naszej stronce (bo jak znam zycie to malo kto sie zaglebia w linki dalsze surfując po tych stronkach wskazywanych).
na początek troche klimacikow 'waterworldowych':
http://www.opacity.us/site55.htm#gallery87

oczywiscie caly czas polecam galerie "opuszczone" i "abandoned places" do ktorych linki są na naszym www

Awatar użytkownika
Jagi
Posty: 1523
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: 3C
Kontakt:

Post autor: Jagi » 29 maja pn 2006, 1:18 am

Wymacalem cos takiego:

http://www.ue.neostrada.pl/tour/zonetour.htm

nieprzebrana ilosc roznych klimatycznych fotek generalnie z okolicy Warszawy.

mangus
Posty: 966
Rejestracja: 18 sie czw 2005, 12:00 am
Facebook: z dupÄ…d

Post autor: mangus » 29 maja pn 2006, 9:59 am

cmentazysko fajne. kilka wrakow stoi na helu. przeplywalem obok statkiem. hel mozna by jeszcze obejsc dokladnie po otwarciu terenow wojskowych

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2982
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontakt:

Post autor: Mrok » 30 maja wt 2006, 7:53 am

Ma w ogole ruszyc na dniach "tramwaj wodny" na hel, za jakieś śmieszne pieniądze (jakos 10zl) z gdyni. Mozna by przeprowadzic pierwsze w historii morskie manewry BoBowe z symulacją przejecia transportu wlącznie :)
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

SaluÅ›
Posty: 465
Rejestracja: 08 wrz czw 2005, 12:00 am
Facebook: Enklawa
Kontakt:

Post autor: SaluÅ› » 31 maja śr 2006, 10:36 am

Pisalem na temat Helu ze mozemy sie tam wybrac na Rajd wiec po co przenosic tą dyskusje tutaj

edit od rho:
dokladnie. to jest mniejsce na rozmowy o galeriach dot wastelandow. o wypadzie na Hel pisac tutaj: http://falloutbob.fora.pl/viewtopic.php?t=264

Awatar użytkownika
nesfor
Posty: 1795
Rejestracja: 21 sie ndz 2005, 12:00 am
Facebook: Valut Tczew City
Kontakt:

Post autor: nesfor » 23 cze pt 2006, 1:59 pm

hez zeby nikt nie mowil, fajans tronka:)
http://www.fortyfikacje.eksploracja.pl/

SaluÅ›
Posty: 465
Rejestracja: 08 wrz czw 2005, 12:00 am
Facebook: Enklawa
Kontakt:

Post autor: SaluÅ› » 23 cze pt 2006, 7:43 pm

Fajna wlasnie sobie zlukalem.

Awatar użytkownika
Zocik
Posty: 3592
Rejestracja: 31 lip pn 2006, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Zocik » 31 lip pn 2006, 2:17 pm

Tutaj tak bardziej industrialnie ze stolicy (i nie tylko ale duzo z Warszawy):

http://priv.twoje-sudety.pl/~opuszczone ... index.html

[BS]Iwan
Posty: 5
Rejestracja: 12 lip śr 2006, 12:00 am

Post autor: [BS]Iwan » 20 sie ndz 2006, 10:40 pm

www.wroclawpodziemia.glt.pl miejsca pod ziemne :P we wroclawiu najczesciej opuszczone www.vault74.fora.pl tu mozna sie umuwic na wyprawe lub poczytac

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 19 lut wt 2008, 10:18 pm


Awatar użytkownika
Nico
Posty: 1061
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: New Bayern
Kontakt:

Post autor: Nico » 19 lut wt 2008, 10:38 pm

Ano, pokazali pare drog w wiekszości po jakiś katastrofach i sądzą ze są mocni ;].

A to drugie to barka Jabby zniszczona przez Luka :D !

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3853
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontakt:

Post autor: Chewie » 20 lut śr 2008, 9:05 am

ha fakt wyglda poobnie.. ale qrde musze przyznac ze statki, okrety i temu podobne znajdujace sie w gdzies daleko od wody i niszczejace doscmocno mi robia..tzn owgule jendostki plywajace ktore sanie tam gdzie trzeba:)

Awatar użytkownika
chris
Posty: 264
Rejestracja: 06 sty ndz 2008, 12:00 am

Post autor: chris » 20 lut śr 2008, 11:35 am

Ja mam fotke opuszczonego statku z Albanii - na plazy w Durres. Co prawda nie jest daleko od wody ale tez nie?le wygląda.
Niestety nie moge wstawic linka bo wtedy formularz nie chce przepuścic mojego posta.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3853
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontakt:

Post autor: Chewie » 20 lut śr 2008, 1:11 pm

to daj mi na priva a ja zapodam:)

edit:

linki od chrisa
http://www.miejsca.com/albania/du01.jpg
http://www.miejsca.com/albania/du02.jpg

mangus
Posty: 966
Rejestracja: 18 sie czw 2005, 12:00 am
Facebook: z dupÄ…d

Post autor: mangus » 20 lut śr 2008, 4:55 pm

ze tez takiego w gdansku nie ma wyjebanego na plazy na stogach ;>

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 20 lut śr 2008, 5:48 pm

zaraz by pocieli na zlom i by nie bylo ;)))

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 22 mar sob 2008, 6:43 pm

http://englishrussia.com/?p=1822#more-1822 opuszczona kopalnia uranu. wyglada... mrocznie :- >

Awatar użytkownika
Zocik
Posty: 3592
Rejestracja: 31 lip pn 2006, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Zocik » 22 mar sob 2008, 9:33 pm

http://www.kletno.pl/

Nasza wlasna kopalnia uranu, jednak wszystko bylo przez ruskich zabrane na produkcje pierwszych bombek.

Awatar użytkownika
chris
Posty: 264
Rejestracja: 06 sty ndz 2008, 12:00 am

Post autor: chris » 23 mar ndz 2008, 8:39 am

W Czechach tez jest jedna taka:

http://www.miejsca.com/kopalnie/zalesi/

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 25 kwie pt 2008, 9:41 am


nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 10 maja sob 2008, 11:51 pm


nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 15 maja czw 2008, 8:58 pm

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=pl&g ... 37%C2%B0+6\\\'+52.12%22,+-116%C2%B0+1\\\'+51.82%22+&ie=UTF8&t=h&ll=37.116526,-116.052704&spn=0.074465,0.123253&z=13 poligon atomowy w nevadzie ;]

KB_smoq
Posty: 232
Rejestracja: 14 wrz czw 2006, 12:00 am
Facebook: OldTown
Kontakt:

Post autor: KB_smoq » 25 maja ndz 2008, 7:14 pm

Na Bergowce wspominalem o terenie opuszczonej cementowni w Jaworznie (Åšląsk). Nasz wypad planowany na koniec maja nie wypalil niestety, ale pomyślalem, ze moje zdjecia mogą kogoś zainteresowac, wiec wrzucam ;)
Ogolnie teren jest olbrzymi i mnie osobiście powalil na kolana jak tam bylem pierwszy raz - jak nam kiedyś zabraknie lotniska w Kluczewie to tam przeniesiemy OldTown :P ;)

http://picasaweb.google.com/smoq84/Cementownia
http://picasaweb.google.com/smoq84/Cementownia2

(BTW: miejscowka jest opisana na opuszczone.com, ale tutaj jest duzo wiecej fotek i przy lepszej pogodzie :) )

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3986
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 26 maja pn 2008, 4:15 pm

smoq koniecznie daj znac kiedy bedziecie myslec o kolejnym wypadzie

Awatar użytkownika
chris
Posty: 264
Rejestracja: 06 sty ndz 2008, 12:00 am

Post autor: chris » 27 maja wt 2008, 10:17 pm

Przy okazji polecam tez cementownie w Bedzinie i Wojkowicach (obie na Åšląsku).

Rhotax First_VaultDweller
Posty: 1539
Rejestracja: 18 lip pn 2005, 12:00 am
Facebook: z tamtÄ…d
Kontakt:

Post autor: Rhotax First_VaultDweller » 23 wrz wt 2008, 1:20 pm


nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 16 paź czw 2008, 7:27 am


nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 28 paź wt 2008, 3:49 pm


nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 09 lis ndz 2008, 6:16 pm

http://englishrussia.com/?p=845 tutaj bo troche pordzewiale;), a tak w ogole... nie myślalem, ze to jest az tak wielkie. bylem na wszystkich (dwoch;P) klasach okretow podwodnych naszej rodzimej marynarki wojennej i... kurde, robi wrazenie ;] nasze są ZNACZNIe mniejsze :(

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 13 lis czw 2008, 9:27 am


ODPOWIEDZ