Wypad na OldTown 2009

sprawy spotkan
OskarO
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar śr 2009, 12:00 am

Wypad na OldTown 2009

Post autor: OskarO » 19 mar czw 2009, 12:03 am

Opcja szukaj nie znajduje tematu? Zgroza :roll:

Odzew skierowany ogolnie do szczegolnie jegomościow stacjonujących mrocznymi jak dupa szatana karawanami przy Polankach w Gdansku (poobklejane jakiś "BoB"em. Jakby was harold zobaczyl...). Wybiera sie jakaś zorganizowana ekipa z trojmiasta na OldTown? Jesteśmy (sztuk 3, w porywach do 6) zieloni, szukamy przewodnikow ee... duchowych :twisted: . Kwestie sporne do przedyskutowania przy litrach polskich (na zgliszczach Janka 8) )

Awatar użytkownika
Zocik
Posty: 3592
Rejestracja: 31 lip pn 2006, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Zocik » 19 mar czw 2009, 12:20 am

Opcja szukaj nie znajduje tematu? Zgroza
Tematy BoB na OldTown omawiamy w zamknietej czesci forum.
A z innymi uczestnikami kontaktujemy sie na oficjalnym forum OT:
http://www.oldtown.webd.pl/forum/index.php

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2982
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontakt:

Post autor: Mrok » 19 mar czw 2009, 12:50 am

Inaczej niz zorganizowani i Mroczni sie nie wybieramy ;) Ale na miejsca w naszych pojazdach raczej nie ma co liczyc. Raczej bedzie full :> Za to do konwoju dolączyc owszem mozna :)
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3853
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontakt:

Post autor: Chewie » 19 mar czw 2009, 1:23 am

w najgorszym wypadku zawsze mozmey odebrac na miejscu z dworca i dostarczyc do miejsca imprezy...

Awatar użytkownika
Technik
Posty: 897
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Buc?aw
Kontakt:

Post autor: Technik » 19 mar czw 2009, 8:50 am

Chew, w tym roku proponuje z gory cennik zapodac ;)
np. kurs do miasta to paliwo + piwo na kazdy litr paliwa :)

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3853
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontakt:

Post autor: Chewie » 19 mar czw 2009, 10:16 am

tehcnik w tym roku nie bedziemy za czesto jezdzic do miasta.. jako bractwo..jesli ktos prywtanie chce to jego sparwa.. natomiast mysle ze 1 kurs po ludkow na pkpa nie jest wielkim problemem... pozatym calkiem mozliwe ze ekipa Oskaro ma wlasna bryke i sie tylko do konwoju dolacza...

caleni
Posty: 840
Rejestracja: 22 gru czw 2005, 12:00 am
Facebook: TriCity
Kontakt:

Post autor: caleni » 19 mar czw 2009, 2:09 pm

na Polankach? to kwatera magazynowa :D dobra reklama :D

HarQ
Posty: 1206
Rejestracja: 31 sie śr 2005, 12:00 am

Post autor: HarQ » 19 mar czw 2009, 2:21 pm

nie ma co sie cieszyc
jak oni wysledzili nasze tajne facility to tym bardziej wroog moze to zrobic

oglaszam DEFCON 2 ;P

caleni
Posty: 840
Rejestracja: 22 gru czw 2005, 12:00 am
Facebook: TriCity
Kontakt:

Post autor: caleni » 19 mar czw 2009, 2:23 pm

przygarniemy kropka?

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 19 mar czw 2009, 3:04 pm

to jak juz przygarniecie te obce kropki to przyjed?cie jeszcze po mnie bo co to jest +100 km
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 19 mar czw 2009, 3:17 pm

Gambit pisze:co to jest +100 km
predkością konwojową? 2,5h :roll: :wink:

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 19 mar czw 2009, 3:19 pm

i z powrotem ! to razem tylko 5
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Awatar użytkownika
Filu
Posty: 1186
Rejestracja: 06 sie pn 2007, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Filu » 19 mar czw 2009, 5:09 pm

moj trabi widze robi za bilbord :D ale generalnie wlasnie szykuje sie jego remont ;>

co z kropkiem? si?

ja i tak dojezdzam 1 dzien pozniej ;( <chlip>

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3983
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 19 mar czw 2009, 6:05 pm

jakim qrwa kropkiem?

Awatar użytkownika
Filu
Posty: 1186
Rejestracja: 06 sie pn 2007, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Filu » 19 mar czw 2009, 6:20 pm

czytaj wyzej treflu, kropki to te osoby ktore chca sie z nami zabrac

KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

Post autor: KAFTAN » 19 mar czw 2009, 7:42 pm

no tak jak chew napisal z nami nie ale odebrac z dworca niema problemu...

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 19 mar czw 2009, 8:20 pm

trefl taka akcja kiedyś byla przygarnij kropka
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Awatar użytkownika
Filu
Posty: 1186
Rejestracja: 06 sie pn 2007, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Filu » 19 mar czw 2009, 10:50 pm

mnie trzeba bedzie odebrac 9go baj de lej

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3853
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontakt:

Post autor: Chewie » 19 mar czw 2009, 11:43 pm

Kaftan nei napisalem ze nie:) czytaj ze zrouzmieniem:) mrok napisal ze bedzie ciezko naszym transportem..a ja napialem z ejak maja sowj to moga dolaczyc do konwoju bez problemu:)

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 20 mar pt 2009, 6:22 am

Chewie pisze:jak maja sowj to moga dolaczyc do konwoju bez problemu:)
tylko muszą sie liczyc z hardkorowymi predkosciami :twisted:


hm, chyba sie powtarzam :roll: :wink:

KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

Post autor: KAFTAN » 20 mar pt 2009, 9:24 am

no przeciez czytam to byl przekaz mysli ze jak majawo to z nami jak najbardziej :)

caleni
Posty: 840
Rejestracja: 22 gru czw 2005, 12:00 am
Facebook: TriCity
Kontakt:

Post autor: caleni » 20 mar pt 2009, 12:25 pm

bez znaczenia - kolesie chyba odpuscili, po tym,jak zostali oddelegoani na inne forum :/

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3853
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontakt:

Post autor: Chewie » 20 mar pt 2009, 1:00 pm

niestety caleni ma racje...szkoda:/

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3983
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 20 mar pt 2009, 1:15 pm

zocik, jako PR sie nie spisales :)

OskarO
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar śr 2009, 12:00 am

Post autor: OskarO » 20 mar pt 2009, 2:16 pm

A wy sie nie spisaliście w cierpliwości 8)
A to czasu nie ma, a to neostrada sie buntuje...

Schron "Polanki" zostal wyśledzony w drodze dedukcji "bob, bob... skądś znam...", inwigilacja ze strony sil jasności malo prawdopodobna :twisted:
Po X latach szwedania sie w roznych kierunkach w koncu zwrocilem uwage co macie napisane na samochodzie :!:

W kazdym razie pojazdami czterokolowym lekko opancerzonym dysponujemy sztuk 2 (przy czym jeden pochlania ilości benzyny wskazujące na wewnetrzne instalacje silnika rakietowego...), ale kombinujemy czy nie lepiej wyprawiac sie pociągiem. Pozyjem, obaczym 8)

PS predkośc konwojowa na trasie slupskiej, w wersji "stary, nie zdązymy!", wynosi 120+ (trzeba pamietac o stojących fotopuszkach i smerfach w bojowych wozach kawalerii :P)

Awatar użytkownika
Zocik
Posty: 3592
Rejestracja: 31 lip pn 2006, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Zocik » 20 mar pt 2009, 7:44 pm

bez znaczenia - kolesie chyba odpuscili, po tym,jak zostali oddelegoani na inne forum :/

niestety caleni ma racje...szkoda:/

zocik, jako PR sie nie spisales Smile
A jednak sie spisalem. :P

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2982
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontakt:

Post autor: Mrok » 20 mar pt 2009, 8:18 pm

OskarO pisze:PS predkośc konwojowa na trasie slupskiej, w wersji "stary, nie zdązymy!", wynosi 120+
Whoa! to bedziecie co pol godziny robic przerwe na brydza zanim Was dogonimy :D Nasza predkośc konwojowa jest "kosmiczna" w tym drugim znaczeniu ;D
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Awatar użytkownika
Filu
Posty: 1186
Rejestracja: 06 sie pn 2007, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Filu » 20 mar pt 2009, 10:33 pm

groszek 65- trabant 70- (jesli pojedzie)

takze spokojnie :]

KAFTAN
Posty: 1603
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Triciti - galaktyka kurwix
Kontakt:

Post autor: KAFTAN » 20 mar pt 2009, 10:57 pm

Filu pisze:groszek 65
jestes w bledzie broo ;p

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3983
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 21 mar sob 2009, 10:03 am

groszek w ostatnim konwoju mial 100km/h na licznku :>

ODPOWIEDZ