Znaleziono 72 wyniki

autor: Evin
15 gru śr 2010, 10:46 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: KRZYZACKI POKER IV
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 14249

Ktoś od nas jest zmotoryzowany i jest w stanie zabrac mnie i Kennego z Przymorza albo Wrzeszcza?
autor: Evin
13 gru pn 2010, 12:00 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: WIGILIA znowu ;p
Odpowiedzi: 215
Odsłony: 70609

Dziekuje za zajebistego konia! Teraz moge walic dwa! :>

No i miejscowka bardzo fajna imho. Duzy potencjal uzytkowy z tym pseudo-kominkiem.

Ogolnie: Outstaaanding!
:)
autor: Evin
09 gru czw 2010, 11:04 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: WIGILIA znowu ;p
Odpowiedzi: 215
Odsłony: 70609

ej, wiecie coś czego my nie wiemy? Stolec w zupie czy co?
autor: Evin
09 gru czw 2010, 3:03 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: WIGILIA znowu ;p
Odpowiedzi: 215
Odsłony: 70609

Mi pasuje, zeby dac 10 zybli i zrec dwa razy :p
autor: Evin
09 gru czw 2010, 10:19 am
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: Smaczki;)
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 12811

Chewie pisze:ale co wezmiesz? psa w wannie czy tego dniepra?:)
Staaaary. I to i to - wyobraz sobie tego psa w wannie dniepra z goglami na ryju. Najlepszy ko-pilot. :)
autor: Evin
09 gru czw 2010, 9:15 am
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: Smaczki;)
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 12811

O kurwa, ale zajebisty. Jak nie uda mi sie kupic Hiluxa to wezme :)
autor: Evin
07 gru wt 2010, 7:03 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: KRZYZACKI POKER IV
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 14249

spoko, pojdzie z nami do Pruskich Redneckow :p czy Renegatow czy jak nam tam :p
autor: Evin
06 gru pn 2010, 12:50 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1882
Odsłony: 578467

Tandi ma zajecia do 1830, wiec i tak nie zdązy.
autor: Evin
06 gru pn 2010, 11:50 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: KRZYZACKI POKER IV
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 14249

Ok, ja bede tez i Kennemu kazalem zrobic przelew za 20zl "ku chwale Pruskiej ojczyzny"
autor: Evin
06 gru pn 2010, 10:28 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1882
Odsłony: 578467

Mrok pisze:18ta w REBEL'u?
Ja do 18tej siedze dzisiaj w robocie, wiec bym wolal tak 20min pozniej.
autor: Evin
04 gru sob 2010, 7:17 am
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Ciekawe
Odpowiedzi: 766
Odsłony: 237639

Cieta riposta jakich malo!

Obrazek
autor: Evin
04 gru sob 2010, 7:09 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: KRZYZACKI POKER IV
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 14249

ja w sumie chetnie. Kenny (byl na OT z nami) kupil sobie wlaśnie replike, to moze tez by chcial. Jako ze aktualnie jestem na dworcu centralnym w Warszawie, to dam znac jutro wieczorem ostatecznie. Co do przynalezności, to "gdzie pojdziem, tam spoczniem".
autor: Evin
29 lis pn 2010, 6:01 pm
Forum: Zombiaki i Ktulu
Temat: Walking Dead
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 11167

Nom, nas tez, a ja normalnie nie lece na Zombie.
autor: Evin
11 lis czw 2010, 11:57 pm
Forum: PIWKO!
Temat: Piwne zbrodnie przeciwko ludzkosci
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 13676

Nie moge - sparalizowaliście mnie strachem! O_o
autor: Evin
09 lis wt 2010, 2:58 pm
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Ciekawe
Odpowiedzi: 766
Odsłony: 237639

Kto jeszcze nie zna hardkorowych porad wujka gugla niech obczai wg. ponizszego schematu: 1. Id? na Google Mapy.2. Daj "Pokaz trase".3. Napisz Japan jako miejsce poczatkowe....4. Napisz China jako cel.5. Id? na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz, poślij to dalej, zeby inni mogli sie pośmiac ...
autor: Evin
07 lis ndz 2010, 1:38 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1882
Odsłony: 578467

To co? Kopiemy tunel z twojej piwnicy do ground zero?
W gazetach napiszą: "They came from BELOW..." :>
autor: Evin
05 lis pt 2010, 12:17 pm
Forum: BETON i STAL - GRUZ i RDZA
Temat: Przeniesli bunkier
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2635

Heavy Metal.
autor: Evin
26 paź wt 2010, 8:58 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: WIGILIA znowu ;p
Odpowiedzi: 215
Odsłony: 70609

Z tego co zrozumialem z ustalen logistycznych to clue w lokalizacji wigilii bylo takie, zeby mozna bylo tam dojechac wlasnymi silami, or not?
autor: Evin
18 paź pn 2010, 10:40 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: WIGILIA znowu ;p
Odpowiedzi: 215
Odsłony: 70609

Na kempie redlowkiej jest jeszcze podziemny dwu albo trzy pietrowy bunkier oraz mniejsze generatorownie itp. Tam miejsca jest duzo, jest cieplo i czysto bo malo kto o tym wie. No ale w okresie wigilijnym zimuja tam inni bunkrowcy. To jest wlaśnie nr 2. Dwupoziomowy bunkier dowodczo-komunikacyjny z ...
autor: Evin
17 paź ndz 2010, 4:44 pm
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: waitrofka
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2771

Kharim pisze:lezy u mojego Ojca w szafie i niesprawna jest w sensie, ma mocno zwichrowaną lufe, spieprzoną muszke i szczerbinke oraz trzyma sie na gwo?dziach i taśmie
Znaczy jest w idealnym stanie!
autor: Evin
16 paź sob 2010, 10:26 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: WIGILIA znowu ;p
Odpowiedzi: 215
Odsłony: 70609

Recon Report 16/10/10 Operations Area: Gdynia Coastal Defense Battery Team: Cpl Tandi, Rec Evin Tak jak ostatnio na spotkaniu rzeczone bylo, udaliśmy sie na sobotni spacer do rezerwatu przyrody Kepa Redlowska, rozpatrywanego jako potencjalna miejscowka wigilijna. Wynik jest nastepujący. Na zalączone...
autor: Evin
12 paź wt 2010, 10:31 am
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: klimatyczne niusy rozmaite
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 76634

My tu pitu pitu o kosmicznych cycach, a tu nasz wywiad zawiodl i przepuścil pod nosem transport wysokowzbogaconego uranu (weapons-grade)...
autor: Evin
11 paź pn 2010, 9:38 am
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: klimatyczne niusy rozmaite
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 76634

Chewie pisze:hmm.. przez 20lat juz danwo mogli zorganizowac sobie jakas fajna apokalipse:) a moze i ten sygnal siwetlny to bylo jakies tam "testowanie" ichszej nowej broni:)
Dalmierz laserowy. Mierzą odleglośc do celu :>
autor: Evin
08 paź pt 2010, 2:39 pm
Forum: urodziny, wesela, pogrzeby i parapetowki
Temat: 9.10.2110 Gambita i Zbika najba urodzinowa
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 12945

Mrok pisze:Ja tez odpadam. Zapalenie gardla. Sprobujcie nie zatopic wyspy :)
Same here. Pestilentia w moich zatokach. 39deg Fever. Life support failure. :(
autor: Evin
06 paź śr 2010, 12:22 pm
Forum: Aliens, Predator, Terminator
Temat: Alien vs. Ninja -TO NIE ZART!!!
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2638

Ja tam juz czekam na sequel: Alien vs RoboGeisha...
autor: Evin
05 paź wt 2010, 10:25 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1882
Odsłony: 578467

E! To bedziesz mial zerową frekwencje na cwiczeniach i wywalą cie ze studiow! Widzisz - po co bylo zaczynac? :p
autor: Evin
03 paź ndz 2010, 11:33 pm
Forum: nasza i nienasza tfurczość w klimatach post-apo
Temat: Charlie Tango Whiskey
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1733

Charlie Tango Whiskey

Charlie Tango Whiskey <-- zajebisty film promujący airsoft i Celciusa. Ciekawe, ze jest logo AMW tam - znaczy, ze da sie z nimi dogadac.

W kazdym razie filmik jest super.
autor: Evin
30 wrz czw 2010, 8:27 pm
Forum: Zloty/Ekipy post-apo na swiecie
Temat: Ruscy tez potrafia (RUS)
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 11427

Bracia ze wschodu nie śpią

http://sdmobile.livejournal.com/

Kurde, na wschodzie to mają infrastrukture post-apo juz przygotowaną na wielką wojne. Stąd tez mogą robic takie wypasione foty.[/code]
autor: Evin
29 wrz śr 2010, 10:01 pm
Forum: Aliens, Predator, Terminator
Temat: PREDATORS
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 9803

Mnie sie coś pamieta, ze w komiksach Predator byly pokazane rozne kasty predziow, ktore roznily sie wlaśnie ryjem, dredami i tribalami.
autor: Evin
29 wrz śr 2010, 9:04 am
Forum: Mjuzik!
Temat: wojenne teledyski
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3205

No Metallica juz padla, a nie wymieniono najwiekszej klasyki?!

Metallica - One

G'nR' - Civil War (fanmade)

War is hell.