Znaleziono 510 wyników

autor: wazka
13 paź pt 2006, 7:17 pm
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Kino typu GORE... ale za to najwyzszych lotow ;]
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2147

ZA JE BIS TE
autor: wazka
10 paź wt 2006, 2:08 pm
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Tesco War
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2415

no i jeszcze tesco to gniazdo ziomali... spotkasz ich wszedzie - miedzy kazda poolka, szczegolnie w godzinach nocnych :> fuuuuj ;> pelno tego wszedzie
autor: wazka
08 paź ndz 2006, 7:23 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: kilka fotek z mostu knybawskiego i wloczegi po Trojmieście
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 5749

ta stacja kontroli pojazdow to dokladnie w jakiej czesci gdyni jest? :>
autor: wazka
25 wrz pn 2006, 7:46 pm
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Historia pewnego wykladu :]
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1723

true true

taka filozofia mi lezy :>
autor: wazka
29 lip sob 2006, 8:22 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: rozeznanie w sprawie sylwestra
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 11280

ja bym chetnie sie zabrala z wami na sylfka gdziekolwiek... byle z wami.. ale niestety najprawdopodobniej nie bedzie mnie w ogoole w okolicy...
zycze juz teraz piwnej zabawy :>
autor: wazka
25 lip wt 2006, 9:36 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: D-Day Hell 2006
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 13426

ja jestem za. podoba mi sie desant w piatek :> noc w hujwiegdziu (moze plaza? albo bunkier?) przy piwie :> i pokaz sprzetu no i zdobycie tych nadbrzerznych bakterii w sobote :> kolejne punkty programu tez sa ok ale nie mam na nie czasu :/ chetnie pojade wieksza bobowa ekipa :>
autor: wazka
25 lip wt 2006, 10:32 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: OldTown 2006
Odpowiedzi: 191
Odsłony: 61498

ciekawe kiedy reszta ekipy zjedzie (pewnie nie za predko bo kto z wuasnej woli wroocilby z ot?) juz sie fot nie moge doczekac... :> musze sobie koniecznie zmienic awatara hehe.
autor: wazka
24 lip pn 2006, 3:55 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: OldTown 2006
Odpowiedzi: 191
Odsłony: 61498

eh... no i dla niektorych juz po kluczewie...niestety
bylo....hmmm...nie ma co pierdolic bo nie da sie tego trafnie ujac... tak czy siak czekam na trzecia edycje z uteeeesknieeeenieeeem :> kurde! jeszcze caly rok! aghrrrr
autor: wazka
19 lip śr 2006, 7:21 pm
Forum: nasza i nienasza tfurczość w klimatach post-apo
Temat: Kreskowki
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1990

mmmm...kadry z filmu moloch wygladaja calkiem.. szczegolnie kola... a zebate to juz w ogoole ;> czemu ja nie widzialam jeszcze tego filmu? ;> ktokolwiek go ma?
autor: wazka
19 lip śr 2006, 11:48 am
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Apokalipsa!
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4206

jo...
sto laaaat! stoooo laaat... stoooo...!
mozeby tak zrobic zbriorczy biiirdej w kluczewie? :>
i jeeeszcze jeeeden i jeeszcze raaz...!
cmoki dla solenizanow :> (trefl odwrooc sie)
sto latstolatstolatstolat niechaj zyja naaaaaam!
autor: wazka
06 lip czw 2006, 12:10 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Organizacja Strzelec
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2510

co to jest organizacja strzelec?
autor: wazka
01 lip sob 2006, 8:58 pm
Forum: urodziny, wesela, pogrzeby i parapetowki
Temat: Zapraszam na swoj ślub i imprezy towarzyszące :)
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 8139

ej no nesfor! to jest tylko zlamanie dwoch palcow a nie dwoch konczyn! jak nie stawisz sie na kluczewie z powodu tych palcow to porazka bracie!
nie badz mientka faja!
pozdro :>
autor: wazka
29 cze czw 2006, 7:30 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: OldTown 2006
Odpowiedzi: 191
Odsłony: 61498

jestesmy uraaatooowaaaaniiii! w okolicy ot jest zabka! :D
nie ma to jak komandoch na zmiane ze speckiem... mmmm
zaiste organizacja ot na zacnym poziomie ;>

.. eh ... no kiedy w koncu bedzie to ot ...
autor: wazka
28 cze śr 2006, 8:05 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: OldTown 2006
Odpowiedzi: 191
Odsłony: 61498

juuuhu! piec speckow do przodu :D iiii!

uwaga. wazkie pytanie do organizatorow. macie tam w okolicy piwo specjal?
autor: wazka
19 cze pn 2006, 7:13 pm
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Mysza&gaber - New Edition
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 5000

juhu! :D gratulacje :D zajebistrzego duetu nie znam serio :> a kiedy wielka popijawa? w kluczewie trza bedzie to oblac coby wam sie! :D a kiedy mali rajdersi? :D wszsytkiego najzajebistrzego!!
autor: wazka
30 maja wt 2006, 2:24 pm
Forum: urodziny, wesela, pogrzeby i parapetowki
Temat: Zapraszam na swoj ślub i imprezy towarzyszące :)
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 8139

sto lat! :D
nie bedzie mnie osobiscie :/ pseprasam... ale zycze wszystkim -szczegolnie mlodej parze- upojnej zabawy!
autor: wazka
04 kwie wt 2006, 2:15 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Zlot w Olsztynie
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 5555

gdyby nie to ze dziela nas kilometry (albo mile jak kto woli :P) to bym sie pisala.. eh za duzo imprez mnie omija :/ ej? zroobmy jakis zlot na tych nudnych wyspach! :> jest jeszcze kilka bunkroow nie zwiedzonych i calkiem sporo opuszczonych zajebistych miejsc :> pudding dla wszystkich na koszt gospo...
autor: wazka
04 kwie wt 2006, 2:10 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Fly-out party
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3185

no otooz to :> kluczewo to gwoozdz urlopu w tym roku.. wiec w tym czasie bede 'w okolicy'
najzajebistrzy bylby mysle weekend poprzedzajacy kluczewo.. bo chyba na wtedy nic nie zostalo jeszcze zaplanowane..(?)
autor: wazka
03 kwie pn 2006, 2:30 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Fly-out party
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3185

ja jestem jak najbarziej za i podpisuje sie recami i nogami ze bede jesli tylko terimn wypadnie na lipiec... gdzies srodkowe tygodnie tego miesiaca :>
pozdro
sis waz
autor: wazka
03 kwie pn 2006, 2:28 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1882
Odsłony: 578436

helou kurde bele ale mam ochote napic sie w koncu jakiegos dobrego browara w bobowym doborowym (doBOBrowym? ;>) towarzystwie jak tylko na stale wrooce bede stalym bywalcem spotkan knajpowych :> a wszyscy buce ktorzy sa na miejscu i ktorzy migaja sie od spotkan przy piwku i ktorych wstrzymuje ich wua...
autor: wazka
20 lut pn 2006, 11:22 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: BoBCon Wroclaw 2006
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 22451

chcialam tylko dodac, pewnie powtoorze za innymi i nie bedzie to zbyt oryginalne... impreza byla przednia, piwo smakowalo nieprzecietnie (szczegoolnie te z lodoowki w nocy z lodoowki technika :p), wiecej takich imprez! jestesmy po prostu boscy :>
autor: wazka
30 gru pt 2005, 12:37 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: BoBCon Wroclaw 2006
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 22451

no poozniejszy termin w moim przyadku tez odpada. a szkoda ... :/
to moze zroocie dwa zloty ;>
autor: wazka
25 gru ndz 2005, 7:36 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: BoBCon Wroclaw 2006
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 22451

dla nas (waz i trefl) poozniejszy termin zupelnie odpada :/ a bardzo nam zalezalo na bobconie...
autor: wazka
25 gru ndz 2005, 7:30 pm
Forum: nasza i nienasza tfurczość w klimatach post-apo
Temat: filmoteka -bob poleca
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 24169

muminki sa przerazajace. szczegoolnie ten wlooczykij czy inny potwoor. no i jeszcze ten krzywomord tez zawsze mnie przerazal hehe jak bylam mala i zapodawali na dobranocke muminki to wylaczalam i wolalam bez dobranocki isc spac... zeby nie miec muminkowych koszmaroof potem
autor: wazka
14 paź pt 2005, 6:45 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1882
Odsłony: 578436

no zaiste kojot zly nie jest :> ale jest jeszcze jedna bardzo fajna knajpa nowo otwarta MOTOCYKLOWA ;> na grunwaldzkiej kolo teatru miniatura. z braku czasu niestety tylko tamtedy przechodzilam... ale wyglada fajnie bo zrobiona jest w nieczynnej od dawna stacji paliw :> gdyby kojot sie znudzil to po...
autor: wazka
01 paź sob 2005, 1:26 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: 2005 10 02 - recon gd wrzeszcz
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 5401

ja i trefel idziemy na pewno
wstepnie: niedziela, dworzec pkp wrzeszcz godz 11
pozdr

sis waz
autor: wazka
22 wrz czw 2005, 11:21 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: FalloutParty 2005
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 5552

eee..... a kto to jest Vazquez? >:|

edit od Rho: Vasquez to ta sama osoba co Sandra ktora z Kaftanem na GP przyjezdzala. chlalyscie razem w underze chyba nie raz.
z takim poziomem aliensowego zajoba to ta xywa naprawde pasuje.
a wogle to post jest nie na temat i starajcie sie takich nie wrzucac
autor: wazka
04 wrz ndz 2005, 12:13 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Pogrywanie OnLine
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8404

zagrajmy w statki! :D
autor: wazka
17 sie śr 2005, 11:07 pm
Forum: Website i galeria F:B.o.B.
Temat: Szata graficzna
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 7388

COOOO?!!!!
kto smie byc abstynentem na naszym forum? (patrz wyniki ankiety) skladam oficjalna prosbe do moderatora o wymierzenie stosownej kary

pozdro
sis waz
autor: wazka
17 sie śr 2005, 11:03 pm
Forum: rozne różnościi i palenie glupa
Temat: Palenie glupa na poczatek
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 7469

czesc buce wuasnie sie zarejestrowalam na nasze forum i zaczynam od palenia goopa hehe
ale fajnie

sis waz