Kupie ramone

masz na handel militaria? materialy rozszczepialne? mlodszÄ… siostre? moze gadgety falloutowe lub przedwojenne artefakty? Zapraszamy tutaj
Awatar użytkownika
Jagi
Posty: 1523
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: 3C
Kontakt:

Kupie ramone

Post autor: Jagi » 01 mar śr 2006, 8:42 pm

Kupie ramone prawie nowa, czysta, niepoobcierana.
Moje wymiary to hmm: wzrost 195, w pasie duzo w klacie tez. (zmierze i padam) Chili nie podal wymiarow wiec domniemam ze jest za mala dla mnie. Cana oczywiscie symboliczna lub do dogadania :)

Jagi

Awatar użytkownika
jabot
Posty: 1455
Rejestracja: 06 lip czw 2006, 12:00 am
Facebook: Gdańsk/Falloutowice Pomorskie
Kontakt:

Re: Kupie ramone

Post autor: jabot » 29 mar sob 2014, 12:37 am

podepne się pod temat
też kupie ramole, może być dojebana bo stara mi sie rozpruła pod pachą. Metraż 175-180 bom knype
Sturm und Drang

Awatar użytkownika
Michu
Posty: 750
Rejestracja: 24 lip czw 2014, 6:22 pm

Re: Kupie ramone

Post autor: Michu » 04 lut śr 2015, 11:19 pm

To ja też się podłączę,
Kupię ramone, najlepiej z twardej skóry. Nie musi być nowa, grunt by była w dobrym stanie.
Mam 180 wzrostu, raczej rozmiar L.

Awatar użytkownika
Jezus
Posty: 1584
Rejestracja: 23 paź ndz 2005, 12:00 am
Facebook: GrunBerg
Kontakt:

Re: Kupie ramone

Post autor: Jezus » 05 lut czw 2015, 2:23 am

juz myslalem ze jagi napisal nowy post i zacznie sie po ludzku ubierac;]

Awatar użytkownika
Jagi
Posty: 1523
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: 3C
Kontakt:

Re: Kupie ramone

Post autor: Jagi » 25 lut śr 2015, 6:51 am

Zara kurwa ze co? Ze mam sie po ludzku ubierac? Chyba Cie Jezus Jezus opuscil. Nawet dostalem w pracy ultimatum, ze jak przyjde jeszcze raz w moro to nie wpuszcza - wiec wlazlem mysia dziura. NIGDY nie ubiore sie po LUDZKU!

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2982
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontakt:

Re: Kupie ramone

Post autor: Mrok » 25 lut śr 2015, 8:59 am

Jagi, szacuken. Wymiary z posta Twojego 10 lat temu pasuja ciagle? :)
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Awatar użytkownika
Jagi
Posty: 1523
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: 3C
Kontakt:

Re: Kupie ramone

Post autor: Jagi » 25 lut śr 2015, 3:04 pm

Mam nadzieje ze to bylo pytanie retoryczne inaczej jebne z brzucha!

ODPOWIEDZ