Fallout - legenda wiecznie zywa

o gierkach komputerowych w klimatach post-apo i innych kultowych dla BoB
Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 17 lis pn 2008, 11:50 pm

ej no co ty taka nudna nie jest:) np teraz spotaklem kartawane i pochandlowalem z nimi a oni zaraz wpadli w pulapke raidersow i im pomagalem ale i tak kolesia wykonczyli wiec odebralem osbie od niego wsyztko czym z nim pochandlowalem a nawet wiecej:) jestem do przodu o jakis schemat:) miotacz ognia i wyrzutnie rakiet nie mowiac o amunicji:)

ale jedna beke mialem ogromna.. minefield.. odeslalem snajpera w obrozy niewolnikow do paradise falls:) i sobie tam przeczekuje nocke tzn w minefield:) [nie uprzatnolem wszytskich min:)] budze sie rano a tu jakas babka stoi obok [wtf?:)] i zaczyna nawijac ze jest z ruchu obrony androidow czy cos [bo juz sporo wyweszylem o androidzie] i zebym przestal weszyc i tak dalej.. no to ja na to [bo jestem dorby:)] ze chce pomagac i tak dalej.. gadka sie skonczyla ona odchodzi a ja spokojnie patzre jak sie wysadza na minach:) 2 wystaczyly.. nie miala nic ciekawego przy sobie:D

Awatar użytkownika
Filu
Posty: 1186
Rejestracja: 06 sie pn 2007, 12:00 am
Facebook: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Filu » 17 lis pn 2008, 11:57 pm

ciekawy myk ale skonczyl sie wielkim lolem :P no niestety te encountery sa "tricky" ":P

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 338
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontaktowanie:

Post autor: Marvin » 18 lis wt 2008, 2:15 am

android misja jest fajna i wzglednie latwa, no ale nie pisze spoilerow :P
wie ktos gdzie jest baza Najemnikow Szpona? bo cholery maja na mnie kontrakt a ja mam ich dosc :D
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2937
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Mrok » 18 lis wt 2008, 9:21 am

Kurde i co to zrobic zeby uniknac takich sytuacji - na minefield bylem wczesnie, nie mialem pojecia o Paradise Falls i ze trzeba snajpera bedzie odstawic - zabilem go bo do mnie strzelal, wpizdu dawno temu :/
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 18 lis wt 2008, 9:28 am

Mrok idz pogadac do PF i zobacz co powiedza.. zwlaszcza ze on chce jedna osobe z 4 zeby cie wpuscic.. ja wybralem snajpera bo i tak do mnie napierdalal:)

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 18 lis wt 2008, 12:21 pm

wczoraj odpalilem gre od nowa, tym razem jako very-bad-evil-madafaker;), fajne są niektore opcje "dla zlych", ale wkurza troche niekonsekwencja - zabijam kogoś fabularnego bardziej, a za chwile przybiega do mnie i normalnie gadka. Chewie, zobacz na lotniskowcu - na balkonie targowiska, ta laska powinna nadal zyc :P

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 18 lis wt 2008, 12:23 pm

Nes oki zlookam:) ale narazie mam mase questow a rusyzlem sie ledwie w kilak lokacji

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 18 lis wt 2008, 12:29 pm

tak obejzalem tą mapke co podeslal Marvin, kure, myslalem, ze wieszkośc rzeczy juz widzialem w grze, a tu sie okazuje, ze nie. :]


btw, nie probojcie instalowac angielskiej poprawki na polskiej instalce... bedziecie miec 5 metrow wzrostu w kazdym sejwie. ;)

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 18 lis wt 2008, 1:35 pm

oo ja chce miec 5metrow wzrostu:)

nes
Posty: 1473
Rejestracja: 17 maja śr 2006, 12:00 am

Post autor: nes » 18 lis wt 2008, 1:40 pm

fajna sprawa ogolnie, tylko, ze wchodzenie do pomieszczen jest klopotliwe... ;>

Awatar użytkownika
Kebab
Posty: 1101
Rejestracja: 24 sie pt 2007, 12:00 am
Facebook: BoB Pyr ONE

Post autor: Kebab » 19 lis śr 2008, 12:07 pm

apropo paradaise falls to sie zawiodlem, podchodzisz do bramy miasta a koles daje ci questa na bounty hunting i sprzed do tego (troche dziwne koles pierwszy raz mnie widzi i jest straznikiem na bramie), do tego bez zadnej klimatycznej gadki nic, tak poprostu bo se podlazleś do miasta.

generalnie w falla3 przestalem grac bo mnie nudzi swoją prostotą, moze kiedyś go skoncze.
.Kaweh Wahid.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 19 lis śr 2008, 12:20 pm

nei wiem wydajemisie ze za surowi jestescie w fallach poprzendich tez kazdy dawalci questy mimo zepierwszy raz cie widzial.. dla mnie to taka specyfika CRPG. Dla mnie ta gra ma mase minusow technicznych i brakuje w niej chumoru i odniesien do popkultury reszta jest przyzwoita..

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3929
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontaktowanie:

Post autor: trefl » 19 lis śr 2008, 2:09 pm

to samo mnie drazni w grze co kebsa. jestem surowy bo, nawet jezeli w poprzednich fallach bylo podobnie, od dzisiejszych gier oczekuje sie ze beda bardziej dopracowane. a fakt, ze to wyglada jak wyglada, mnie obraza.

btw, bethesa leci w chuja jeszcze bardziej. dodatki beda do sciagniecia tylko przez usluge LIVE. tylko ze w polskim wydaniu gry jej nie ma i cenega nie dolaczyla do gry kodu wymaganego do aktywacji LIVE
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=43894

na xboxa nie ma tego problemu :) bo kazdy jest defaultowo do LIVE podlaczony.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 20 lis czw 2008, 10:41 am

no dobra chlopaki to pokazcie mi gre ktora takich bledow nie ma jak powierzanie obcej osobie waznych qestow i spzretu potrzebneg do jego wykonania. Wedlug mnie zbyt duze mieliscie oczekiwania co do gry.. nawet nie mowie o fallaucie tylko o grze. Ja tez nie uwazam ze gra jest idealna.. ale na tle innych gier nie jest [jak narazie] jakims koszmarem.... gra mi sie dosc przyjemnie mimo widocznych wad tej gry...

Awatar użytkownika
Technik
Posty: 890
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Buc?aw
Kontaktowanie:

Post autor: Technik » 20 lis czw 2008, 10:58 am

no kurde, a ja mam coraz wiekszego wkurwa bo mi ciagle nie przyslali z cenegi mojej wersji kolekcjonerskiej.... a pirata jeszcze nie zassalem bo na szczescie gram w king's bounty :)
Ale i tak mam wkurwa na cenege ze tak dupy dala.

Awatar użytkownika
Kebab
Posty: 1101
Rejestracja: 24 sie pt 2007, 12:00 am
Facebook: BoB Pyr ONE

Post autor: Kebab » 20 lis czw 2008, 7:48 pm

w fallu nikt ci tak z dupy nie dawal zlecenia na porwanie 5 osob. questy przy bramie to dostawaleś od biedakow albo innego pospulstwa.A tu na wejscie koleś powieza ci sprzet do lapania ludzi i bedzie ci dawal mase szmalu za kazdego przyprowadzonego ludka. bezsens.

chodzi tez oto iz przedstawiając świat maksymalnie realistycznie (widok fpp, fizyka, parownie ciosow za pomocą klawisza [w obliwionie to mozna bylo normalnie sie napierdalac roznymi ciosami] itp) pominieto podstawowe prawa logiki.

np. postac idze spac niemiajac zadnego sprzetu do tego przygotowanego (nawet nie idze spac tylko "czeka" nawet do 24godzin)

leczenie cripped limba za pomoca stimpacka albo spania w lozku przez 1 godzine.

no prosze cie bethesda jak robicie full real gierkie z doznaniami typu "reczne" bieganie po pustyni i hakowanie komputerkow czy inne pierdoly mające podnieśc "realizm" (i nawet podnoszą) to czemu pominieto tak oczywiste detale, ktorych brak wprawa w frustracje.

co inngeo w fallu 1,2 gdzie masz widok izometryczny gdzie caly klimat robila rozdzielczosc 640x480 i dwu zdaniowe opisy co sie wlasnie z twoja postacia stalo.tam to po prostu nie bylo potrzebne i kazdy mial to w domyśle i to byla wlasnie ta magia a teraz leci sie na (jak ja to nazywam) "full realizm od dupy strony"

niby mozesz poczuc swedzenie w dupsku ale programiści nie napisali kodu do podrapania sie po owych czterech literach. efekt jest taki ze zamiast full realizmu masz full wkurwa.

i to wlasnie sprawia iz F3 jest grą DO DUPY i nie ma co udawac ze niewidzimy bledow i gramy dalej. bo co innego jak bledow nie zauwazamy i nam nie przeszkadzają (f1,2 ; baldur gate; arcanum; torment i wiele innych genialnych rpg)
a co innego jak razą nas na kazdym kroku.

troche sie rozpisalem ale to z powodu mojej frustracji na f3

mogli wypuścic krotką bete zobaczyc co powiedzą gracze i wprowadzic poprawki tak jak robią to porządne firmy np.blizzard czy id software. (tak wiem oni nie robią rpg ale to nie oznacza ze niemozna bylo bety wypuścic i sprawdzic opinie graczy)


p.s Na ps3 tez jestes live :P
mam nadzieje ze dodatki cos poprawią
.Kaweh Wahid.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 21 lis pt 2008, 9:54 am

Kebs.. widzisz ja zauwazalem bledy i w fallach 1/2 i w f3.. tylko ze na czescmoge przymknac oko bo mi nie przeszkadzaja a czesc jest mocno wqurwiajaca.. ale mimo tego przyjenosc z grania jest.. ja nie ukrywam ze ta gra ma bledy ale nie uwazam ze te bledy sa az takei zbey powiedziec ze gra jest do dupy.. [fakt ze narazie malo gralem] ale patzrac na inne gry RPG nie odstaje ona az tak strasznie od innych gier. Moze mam dlatego ze ja nie podchodizlem do tej gry jako do tej na maxa realistycznej.. tak jak i poprzednie falle nei bylo.. i nie wymagam tego od tej gry.. dla mnie miala byc ladna z fajna fabula i qestami i duza iloscia krwi:) jak narazie moge narzekac [jesli chodzi o moje oczekiwania ] na niektore questy.. co nie oznacza ze nie widze innych bledow ale moze dojde to takiego samego stanu jak wy jesli pogram dluzej:)

Awatar użytkownika
gaber
Posty: 1444
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: Mi?dzygalaktyczna Baza Miedzygalaktycznych Bohaterów
Kontaktowanie:

Post autor: gaber » 21 lis pt 2008, 10:10 am

Tak czytam to wszystko i kilka wnioskow mi sie nasuwa.
Przede wszystkim cholernie trudno jest stworzyc cokolwiek co jest obarczone taką historią jak Fallout. Świat fanowski jest bezlitosny dla poczynan producenta F3 bo jest to coś innego niz bylo a i bledy im nie pomagają.
Nie bede ukrywal ze i mnie na początku gierka zalamala ale po kilku godzinach musze przyznac ze pomimo wspomnianych bledow dalem sie wciągnąc.
Paradoksalnie najwiekszym minusem z mojego punktu widzenia jest zmiana widoku gry ale i do tego sie mozna przyzwyczaic.
Na zakonczenie - nie da sie dopasowac wszystkim a tym bardziej najbardziej zatwardzialym graczom, ktorzy ponad wszystko szukają treści nie formy. Niestety takie rozwiązania mogą sie nie sprzedac w światku gdzie obecny profil gracza to kilkunastoletnie smarki ktore nie wiedzą o istnieniu F1 i F2.
To tyle :)

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3929
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontaktowanie:

Post autor: trefl » 21 lis pt 2008, 10:11 am

ja mam takie same odczucia jak kebs. wkurza mnie ze tworcy przylozyli sie do niektorych elementow, ale zupelnie olewacko potraktowali inne, ktore poprostu utrudniaja mi wczucie sie w swiat i postac. najlepszym dowodem na to, ze gra jest do dupy jest fakt, ze doszedlem do ktoresnastego tam levela i juz od dwoch tygodni nie ruszylem tej gry bo jest denna i mnie nie bawi.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 21 lis pt 2008, 12:58 pm

trefl to nie jest dowod na to ze gra jest do dupy tylko ze tobie sie nie podoba:) a powazniej ze nie trafila w twoje oczekiwania.. nie wiem ja mam tak ze do takich oczekiwanych produkcji podchodze jakos malo optymistycznie i dla tego one najczesciej zaskakuja mnie pozytywnie.. a moze jestem malo wybrednym graczem:) albo wystaczy mi malo skomplikowana rozrywka:) w kazdym razie jak dla mnie gra na + tzn ma wiecje + niz - i daje mi radoche z grania..

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3929
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontaktowanie:

Post autor: trefl » 21 lis pt 2008, 1:03 pm

chewie, to ze tobie sie podoba, nie oznacza ze nie jest do dupy

zastanowcie sie czy bedziecie do f3 wracac w polowie tak czesto jak do poprzednich czesci? jezeli kiedys skoncze f3 to nie wiem czy wogole zagram drugi raz. jesli skoncze to odetchne z ulga ze mam to z glowy.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 21 lis pt 2008, 1:07 pm

trefl ale ja nie napsialem zegra nie jest do dupy:P

Nie moge ci na to pytanie odpowiedziec bo jeszcze nie skonczylem gry.. jestem pewnie gdzies na pocztaku.. jak skoncze to ci odpowiem.. narazie bardzo dobrze sie bawie grajac w F3 ale calkiem mozliwe ze jak dojde tak daleko jak ty to tez dojde to takich wnioskow jak ty i kebs:) tzn niewykluczam tego:) ale jak pisalem narazie gra mnie bawi w przeciwienstwie do stalkera nowego..w ktorego pograme chilke i jakos tak.. no nie wiem... nie chce mi sie wracac

Awatar użytkownika
Kebab
Posty: 1101
Rejestracja: 24 sie pt 2007, 12:00 am
Facebook: BoB Pyr ONE

Post autor: Kebab » 21 lis pt 2008, 2:09 pm

cala moja wypowiedz wynika z tego iz bethezda podeszla olewacko do tematu fallout3. od kilku lat ich gry wyglądają tak samo i maja tesame bledy. wogule sie nie postarali tylko przerobili obliviona tak ze zamiast luku czy kuszy masz hunting rifle. a cala reszta skryptow czy opcji sie nie zmienila. zagraj chew w obliwiona a przekonasz sie ze styl gry jest identyczny w obudwu grach. od kilku lat bethesda nie wniosla nic nowego do swoich gier tylko powielają stary pomysl ,ktory 8 lat temu byl calkiem fajny ale przydalo by sie go podrasowac i poprawic bledy. nawet sposob "podrozowania" jest identyczny (dziala jak teleport) a przeciez mozna bylo zrobic ladną animacje czy poruszający sie krzyzyk po mapie (coś ala f1,2) niby kosmetyczna zmiana ale dawala by wiele radości i jakiegoś tam wyobrazenia podrozy. dotego sztuczna itnteligecja jest z czasow morrowind ( 2001 rok bodajze) a system walki sojusznikow byl 100razy leprzy w f2 a przeciez to jest gra zprzed 15lat. do tego opcje dialogowe tez jakoś nie blyszczą i są schematyczne, a motyw uzywania umiejetości speach. no wiem ze w produktach bethesdy to wielka nowośc i trzeba tac ogromnynapis [SPEACH] w polu tekstu ale przeciez to jest zecz ktora powstala w F1 a tam jakoś nie bylo wieklich informacji czy ci sie udalo oklamac rozmowce (mozna bylo to spokojnie wyczytac z kontekstu) czasami wydaje mi sie ze mam za wyskokie IQ zeby grac w F3. gra chyba zstala stworzona dla grona odbiorcow w wieku 12-15. albo amerykanie są tak durni.

do tego muzyka, kompletne dno. Zero klimatu, a radia nudzą sie po 15 minutach do tego jedyne nowe radia jakie odkrylem to są sygnaly nadawane morsem. super niema to jak posluchac sobie podczas podrozy pingow i pongow

aha do tego jeszcze (jak to filu zauwazyl) aktorzy podkladający glos są ci sami co w obliwione. male nie dociągniecie ale dla osob ktore graly w obliwiona jest do dosyc irytujące i psuje klimat

p.s najbardziej mnie wkurwia to ze wydalem na ten szmelc 200zl. ehh a chcialem kupic Metal Gear Solid 4. teraz zaluje wydanych pieniedzy.

p.s2 a wystarczylo by dac opcje w ktorej masz rzut izometryczny i walke turową. w tedy gracz mial by wybor albo nowy styl fpp albo na spokojnie zaplanowanie przebiegu walki w trybie turowym na widoku izometrycznym.

z drugiej strony niewiem czemu z niego zrezygnowali wszystkie dobre rpg bazuja na widoku izometrycznym, bo to rpg jest najleprzy i sprawdzil sie nieraz i nie dwa. a oni na sile chcą zrobic rewolucje, oczywiście naszym kosztem.
.Kaweh Wahid.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 21 lis pt 2008, 2:22 pm

Nie gralem w obliviona i nie zagram nie lubie fantazy. I nie chce oceniac gry na podstawie poprzednich produkcji danej firmy [chyba ze jest to czesc seri]. Ja oceniam gre ktora mam przed soba, pewnie ze sa bledy ale kazda gra je ma..i kazdy z nas ma inne podejscie do tych bledow .. jednemu przeszkadzaja, inny je olewa a jescze inny z ich powodu bedzie sie na maxa wqurwial.... a co inteligencji towarzyszy.. nie wiem.. bo nigdy nie gralem w falle z towarzyszami... jakos nigdy nie umielm ich dobrze kontrolowac wiec to ze maja oni niskei IQ nie jest dla mnie minusem. Ja sie zgadzam z wami ze was gra mogla rozczarowac wqurwic i tak dalej i nie zamierzam was przekonywac ze wcale was nie wqurwila:) tylko uwazam ze czesc waszych zarzutow odnosi sie generalnie do gier a nie tylko f3.

Awatar użytkownika
Kebab
Posty: 1101
Rejestracja: 24 sie pt 2007, 12:00 am
Facebook: BoB Pyr ONE

Post autor: Kebab » 21 lis pt 2008, 3:09 pm

ja nie oceniam gry na podstawie poprzednich produkcji danej firmy. tylko zauwazam tesame bledy i schematy co w innych produkcjach bethesdy. a takie zachownie developerskie świadczy tylko o olewactwie i odcianiu kuponow z biednego fallouta.

jedynie porownuje f3 do porzednich cześci i rozkladam rece poniewaz świetny system rozwoju postaci zostal mocno uproszczony jak zresztą dialogi i prowadzenie walki.

no niestety ale bethesda skopiowala fallouta (co jest akurat dobrym pomyslem) i bardzo mocno go uprościli (niewiem poco, chyba ze chcieli powiekszc grono kupujących o horde 12latkow).

Zauwaz chewie ze wiele fajnych pomyslow wykozystanych w f3 jest uproszczonych i z wieloma bledami np. system celowania V.A.T.S. calkiem fajny pomysl ale po kilku godzinach rozgrywki okazuje sie ze ma wiele bledow. (najbardziej wkorwia mnie zucanie granatami w vatsie, bohater po zuceniu granatu stoi w miejscu i przyjmuje kolejne serie z miniguna czekając az granat wybuchnie. dopiero po ekspolzji mozna znowu ontrolowac postac) do tego w podczas uzywania vatsa zachodzą jakies niewytlumaczone zalamania czaso przestrzenne, sprobujcie srzelic z broni do kliku roznych przeciwnikow a zobaczycie oco mi chodzi.

podczas dialogow wykorzystano motywy z f1,2 mianowicie speach, inteligecie sile itp.
(jak najbardziej dobry pomysl) ale...
w f1,2 z konteksu zdania gracz wywnioskowal jakiej cechy postaci bedzie wykozystywal i efekt takie proby bedzie widoczny w odpowiedzi rozmowcy.
A w f3 tez jest ten motow tylko uproszczny i uwidoczniony( jakies nawiasy procety i inne gowna) jak mam sie wczuc w klimat rozmowy jak mam jakieś procety przed nosem i podpowiedzi.

do tego odpowiedzi w dialogach są upoządkowane wedlug karmy, tez dziwne uproszczenie. wystrczy klikac pierwszą odpowiedz a za kazdym razem odpowiemy dobrze i z dobrą karmą.

albo okazuje sie ze nasza postac jest najszybszym biegaczem na pustyni i zaden przeciwnik nie jest nas w stanie dogonic.

albo schowanie do plecaka i wyciągniecie broni powoduje jej automatycznie przeladowanie.

albo podczas walki mozna naprawiac przedmioty

albo brak rodzajow amunicji (chyba ze nie znalazlem , bylo by to dziwne bo juz zwiedzilem ponad polowe świata)

a takich bledow jest owiele wiecej.

a co do realizmu to developerzy narzucają tryb fpp/tpp z jakąś tam interakcją z otoczeniem. i tu jest pies pogrzebany bo jak sie zabierają za pelną interakcje z otoczeniem to niech zrobią ją w 100% a nie w 33% (na tyle oceniam ja w f3). Poniewaz konczy sie to albo atakiem śmiechu albo frustracją.
np. jest opcja podnoszczenia i przestawiania przedmiotow fajny bajer ale kompletnie nie realistyczny (a przeciez takie ma zalozenie) , probowaliście poukladac przedmioty na polkach... zycze powodzenia.

no i najbardziej mnie denerwojące cripped limbs (o ktorym w kolko mowie) w fallu 1,2 jak miales cripped arm to byla zaloba narodowa (niemozna bylo uzywac broni dwurecznej a jak miales kiepskiego skila to juz wogule masakra trzeba bylo biegac do najblizszego lekaza) a tu wystarczy iśc w kimke na godzinke


miedzy innymi te zeczy powodują moje rozczarowanie i bardzo czestą frustracje. moze mieli dobre intencje i fajne pomysly ale upraszczają wszystko na maksa chuj im z tego wyszedl.
.Kaweh Wahid.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 21 lis pt 2008, 4:34 pm

zgadzam sie ze sa rzeczy ktore wqurwiaja.. tylko jak patzre na inne gry toona nie wiele odbiega od tamtych.. mi npw vatsie bardziej nie podoba sie to [bo to co opiales to raczej efekt pseudo turowy tzn wydaje mi sie ze jakby walka byl turowa to tezbys czekaljak granat wybuichniejakby skoncyly ci sie punkty ruchu] ze jesli cie trafia to dostajesz duzo mnije obrazen niz gdyby to bylo poza vatsem.. ale wczoraj mialem przygode widze tego kraba wylazacego z wody to HR vats i planuje akcje w czasie akcji przy drugim moim stzrale okzuje sie zedostaje z tylu od supermutanta z jakiegos draga... po wyjciu z vats okazalo sie ze mnie atakowal supermutant a jago jakis skorpion:) i takie akcje sie zdarzaja i wedlug mnie podnosz klimat ...

co do rezty bledow czy niedociagniec ja sie z wiekszoscia zgadzam..ale mi porpostu onie nie przeszkadzaja w czeroaniu przyjemnosci z gry...

ale powstaje corz wiecej modow.. i np jest juz taki ktory pozwala zabijac dzieci, albo taki co powoduje ze jak masz uszkodzona reke to nie omzesz korzytac zbroni czy jak noge to biegac i tak dalej... jest mod co wyrunuje obrazenia otrzymyane w vatsie jak i poza nim... albo taki co zupelnie urealnia gre i kazdy ginie po 2 czy 3 stzralach.. zalezy od pancerza... zdaje sobie sparwe ze niektore z tych rozwiazan powinny byc w grze a nie w modach.. ale mody sa za free.. i kazdy moze dostosowac gre do sowich potrzeb...

Awatar użytkownika
Kebab
Posty: 1101
Rejestracja: 24 sie pt 2007, 12:00 am
Facebook: BoB Pyr ONE

Post autor: Kebab » 21 lis pt 2008, 4:56 pm

to mnie wlasnie smuci ze trzeba modami sobie gre poprawiac. kiedyś byl mod na operation flashpoint Fallout :), ale to przeca nie o to chodzi zeby modami gre zmieniac. mozna przeca od razu zrobic raz a dobrze. albo dac graczom pole do manewru w postaci roznych ustawien. np, tryb real combat ze sie ginie po 2-3 strzalach, nikomu by nie zaszkodzil a ludzie ktorzy maja jazde na realizm z checia by tygo uzywali. tak zamo z walka turowa i zutem izometryczynym.

z vatsem jest taki problem ze niemoze on byc imitacja turuwki bo to przeca caly czas real time, dlatego takie dziwne bledy wychodza. jak by byla pelna turuwka to niemial bym sie do czego przyczepic bo takie sa prawa turuwek(fajnie sie w nie gra ale brakuje im realizmu ale takimi prawami sie ządzą tutuwki)

a tu zrobili takie nie dopracowane cuś, niby fajne ale po zglebieniu okazuje sie lipne.(moze przesadzam z tym lipne ale zbugowane na maxsa)
.Kaweh Wahid.

Awatar użytkownika
Chewie
Posty: 3842
Rejestracja: 03 wrz sob 2005, 12:00 am
Facebook: voult 69
Kontaktowanie:

Post autor: Chewie » 21 lis pt 2008, 5:05 pm

ja do vatsa podchodze mniej wiecej tak ze ja wydaje sowje polecenia a stroan przeciwna swoje i patrzymy co sie stanie... inna sparwa ze mialem zastrzezenia do vats ze tylko ja cos robie a strona przeciwna nic..a le ostatnie doswiadczenie z mutolem mnie przekonaly ze tak nie jest...

Awatar użytkownika
Kebab
Posty: 1101
Rejestracja: 24 sie pt 2007, 12:00 am
Facebook: BoB Pyr ONE

Post autor: Kebab » 21 lis pt 2008, 6:20 pm

mnie w vatsie jeszcze wkuza to ze mam gorszą celnośc niz w "real time" .Mam smalguns na 100% a ze snajperki mam z 30m 20%szans na trafienie w glowe, a w real time przez lunetke zawsze trafiam(nawet z wiekszych odleglosci).
.Kaweh Wahid.

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2937
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Mrok » 23 lis ndz 2008, 4:07 pm

Ja w pewnym momencie "peklem". Zgadzam sie ze wszystkimi zarzutami co do gry, ale w pewnym momencie przekrecil mi sie licznik i zaakceptowalem zabawe taką jaka jest. I sie wciągnąlem. Generalnie olalem glowny wątek (tyle co zalatwilem sprawe w rozglośni), olalem DC i biegam po mapie odwiedzając lokacje. I sprawia mi to radośc. Podrozuje, odkrywam, szukam ksiązek, wpisow w komputerach i bubbleheadow, mam 14 lewel i jest mi milo, zostalo mi jeszcze sporo do zwiedzenia zanim rusze z glownym wątkiem i centrum miasta.

Ps. powoli dociera do mnie, ze najwiekszą wadą F3 jest chyba zbyt lagodny, baśniowy świat. Dotarlo to do mnie w momencie jak odpalilem na chwile F2 i przypomnialem sobie oryginalny soundtrack...

Ps2. Wynikiem Ps1 byl min. to, ze jak spotkalem Deathclawa to pierwsza myśl byla "ooo jaki ladny, podejde poglaszcze" :>

Ps3. Jak do teraz mialem 2 (slownie: dwie) akcje, ktore wydaly mi sie NAPRAWDE DOBRE! Świerze, fajne, geba sie sama roześmiala :) Gdyby tworcom wyszlo wiecej takich rzeczy to mogliby śmialo sie ścigac z poprzednikami :)
Akcja 1) - Harold :) Fajnie ze jest, fajnie jak jest :) Dialogi i humor jak z F2 :)
Akcja 2) - Probuje podejśc pod jakąś wyjebaną baze w polnocno-zachodniej cześci mapy (taka z 3ma antenami radioteleskopow), z daleka napierdalają do mnie. Cofam sie, chowam. Podchodze z troche innej strony w ukryciu. Zauwazają, napierdalają. Cofam sie. Czekam do nocy. Podkradam sie znowu z troche innej strony. I dostrzegam niedaleko kawalek betonu wystający ze wzgorza i drzwi - "HA! Tylne wejście!" myśle. Z jezorem przygryzionym dobiegam do drzwi, otwieram je, a tam zabetonowana ściana bezpośrednio za drzwiami i zielonym sprayem wielki napis "FUCK YOU!" :D:D:D:D Normalnie padlem! :D:D:D:D
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Odpowiedz