grupa rekonstrukcyjna fallout

nasza tfurczosc: grafiki, muzyki i filmiki oraz dyskusje na temat dziel autorow niezwiÄ…zanych z nami

I INNE KLIMATY KULTOWE
Awatar użytkownika
Panna Joanna
Posty: 375
Rejestracja: 02 sie sob 2008, 12:00 am
Facebook: świdwin/warszawa

grupa rekonstrukcyjna fallout

Post autor: Panna Joanna » 05 sie ndz 2012, 11:52 pm

http://gry.onet.pl/fotogalerie/fallout- ... to12382500" onclick="window.open(this.href);return false;


foty z imprezy falloutowej. Kurde stroje palce lizać i sceneria ummmm:) a na końcu jest link do profilu kolesia co robił foty tez jest kilka niezłych.
See You Spece Cowboy ;)

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2982
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontakt:

Re: grupa rekonstrukcyjna fallout

Post autor: Mrok » 06 sie pn 2012, 3:07 pm

No co ty, stroje zalatują przerobioną rycerką, detali niewiele, pelerynki jaskrawe, generalnie słabe :>
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Awatar użytkownika
Panna Joanna
Posty: 375
Rejestracja: 02 sie sob 2008, 12:00 am
Facebook: świdwin/warszawa

Re: grupa rekonstrukcyjna fallout

Post autor: Panna Joanna » 06 sie pn 2012, 5:17 pm

nie przesadzaj:) chłopaki się starają. Fakt nie są to przerobione w domu ochraniacze na barki ale zawsze coś i trzeba cieszyć się z takich inicjatyw i plus za foty.
See You Spece Cowboy ;)

Awatar użytkownika
Kharim
Posty: 705
Rejestracja: 21 maja pt 2010, 12:00 am
Facebook: New Warsaw Republic

Re: grupa rekonstrukcyjna fallout

Post autor: Kharim » 06 sie pn 2012, 6:20 pm

Ładnie się postarali, ale dałbym sobie rękę uciąć że tę zdjęcia/ekipę widziałem już ze dwa lata temu.

Awatar użytkownika
Zocik
Posty: 3592
Rejestracja: 31 lip pn 2006, 12:00 am
Kontakt:

Re: grupa rekonstrukcyjna fallout

Post autor: Zocik » 06 sie pn 2012, 8:05 pm

przeciez to te ruskie co sie nimi jaralismy ze 3-4 lata temu.
jest na forum w grupy/imperzy zagrancizne

ODPOWIEDZ