9.10.2110 Gambita i Zbika najba urodzinowa

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

9.10.2110 Gambita i Zbika najba urodzinowa

Post autor: Gambit » 01 paź pt 2010, 12:20 pm

mamy przyjemnośc zaprosic wszystkich na bauns.
data w temacie.
miejsce do ustalenia (osobiście preferuje teren. moze sobieszewo poszukac fantow zgubionych na fp w celu odsprzedania w lombardzie renajebki)

would you like to know MORE ?
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Żbik
Posty: 437
Rejestracja: 24 mar pn 2008, 12:00 am
Facebook: Wolne Miasto Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Żbik » 01 paź pt 2010, 5:50 pm

Zmojej strony jak zawsze wedlina i dziwki z taczkami koksu ;D

proponuje zbiorke o 11 pod empikiem w celu wspolnego wyruszenia na sobieszewo :)

Awatar użytkownika
Puma
Posty: 1239
Rejestracja: 02 lip czw 2009, 12:00 am
Kontaktowanie:

Post autor: Puma » 01 paź pt 2010, 5:52 pm

stare dupy! :D Ja sie pisze tylko tak wczesnie start? :>
Życzymy państwu miłej nocy- NWR.

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 01 paź pt 2010, 6:17 pm

za wcześnie. ja ląduje z calym majątkiem i sluzbą w TriCity kolo 13-15. jeszcze dojazd na jame do Rhotaxa w Tczewie. i bede ready. nie wiem tez jak pojawi sie Kazah.
chyba, ze przyjade w piątek. ale to by oznaczalo, ze bede musial sie sprezyc z paroma sprawami
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Żbik
Posty: 437
Rejestracja: 24 mar pn 2008, 12:00 am
Facebook: Wolne Miasto Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Żbik » 01 paź pt 2010, 6:21 pm

ok teraz sobie przypomnialem ze w niedziele bedzie krecony film wiec moze impreza na poligonie na jasieniu ? ? sami zdecydujcie gdzie wam lepiej bedize przyjechac :)

Awatar użytkownika
Puma
Posty: 1239
Rejestracja: 02 lip czw 2009, 12:00 am
Kontaktowanie:

Post autor: Puma » 01 paź pt 2010, 6:29 pm

jasien w sumie lepsza opcja dla mnie bo jest blizej komunikacji i centrum :)
A film ponoc odwolany jest ;>
Życzymy państwu miłej nocy- NWR.

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 01 paź pt 2010, 6:39 pm

to taka nowa świecka tradycja. niech goście wybiorą gdzie chcą sie upodlic i zezwierzecic.
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Awatar użytkownika
Patho
Posty: 291
Rejestracja: 19 mar czw 2009, 12:00 am
Facebook: Litwini wracają? / Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Patho » 01 paź pt 2010, 10:28 pm

jasieeeeeeeeeeeeeen :D ale Gambit z Tobą wszedzie! :D

Awatar użytkownika
Kharim
Posty: 702
Rejestracja: 21 maja pt 2010, 12:00 am
Facebook: New Warsaw Republic

Post autor: Kharim » 02 paź sob 2010, 12:47 am

kurwa kurwa, w ogole nie mam czasu, ale wale to ruszam jak najwcześniej w sobote i stawie sie na miejscu!
Życzymy państwu miłej nocy- NWR.

Żbik
Posty: 437
Rejestracja: 24 mar pn 2008, 12:00 am
Facebook: Wolne Miasto Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Żbik » 02 paź sob 2010, 10:29 am

dobra to poligon na jasieniu. ja bede tam uzedowal od 11-12 kto chce niech wpada :)

Młoda
Posty: 249
Rejestracja: 25 wrz pn 2006, 12:00 am

Post autor: Młoda » 02 paź sob 2010, 2:58 pm

plan przewiduje szybką najebke i do domu, czy bedzie sie tam urzedowac do dnia kolejnego?

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 02 paź sob 2010, 4:26 pm

wszystko zaleznie od nastrojow panujących w spoleczenstwie
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Żbik
Posty: 437
Rejestracja: 24 mar pn 2008, 12:00 am
Facebook: Wolne Miasto Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Żbik » 03 paź ndz 2010, 12:44 pm

generlanie jesli jasien to pijemy ile damy rade i spadamy nocnymi do domu. jesli na sobieszewie to wiadoomo impreza do niedzieli :) ze spiworkami spaniem w bunkrze i innymi atrakcjami. zglaszajcie swoje pomysly bo trzeba juz cos zdecydowac :)

Awatar użytkownika
Puma
Posty: 1239
Rejestracja: 02 lip czw 2009, 12:00 am
Kontaktowanie:

Post autor: Puma » 03 paź ndz 2010, 12:54 pm

Jak dla mnie - definitywnie jasien bo mam zajecia nast. dnia :)
Życzymy państwu miłej nocy- NWR.

Awatar użytkownika
Patho
Posty: 291
Rejestracja: 19 mar czw 2009, 12:00 am
Facebook: Litwini wracają? / Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Patho » 03 paź ndz 2010, 1:16 pm

jasien :]

Młoda
Posty: 249
Rejestracja: 25 wrz pn 2006, 12:00 am

Post autor: Młoda » 03 paź ndz 2010, 5:30 pm

jesli impreza ma byc dluzsza to kryterium 'gdzie blizej' jest kiepskim rozwiązaniem, bo jasien sie nie sprawdzi

Awatar użytkownika
Patho
Posty: 291
Rejestracja: 19 mar czw 2009, 12:00 am
Facebook: Litwini wracają? / Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Patho » 03 paź ndz 2010, 6:33 pm

Czemu nie?

Żbik
Posty: 437
Rejestracja: 24 mar pn 2008, 12:00 am
Facebook: Wolne Miasto Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Żbik » 03 paź ndz 2010, 7:34 pm

Jasien sie nie sprawdzi bo bedzie zimno i zmarzniemy no i nie ma sie gdzie schowac przed deszczem. Sobieszewo jest pod tym wzgledem 1000 razy lepsze ale ludzie kreca nosem;/ ja osobiscie bym wolal sobieszewo bo bysmy na noc zostali i ogolnie aftera po FP machneli ;D

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 03 paź ndz 2010, 10:21 pm

ja chce poszukac zaginionych ipodow, komorek i bursztynowej komnaty na Sobieszewie bo jeszcze tam nie bylem. no i nocna kąpiel w morzu dla pojebanych
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 1027
Rejestracja: 12 wrz wt 2006, 12:00 am
Facebook: Asgard_13

Post autor: Gambit » 04 paź pn 2010, 2:48 pm

wybrano: Sobieszewo. prosimy zapiąc pasy i zabrac śpiwory.
przewidujemy dodatkową atrakcje pt. garnek smalcu. prosze zabrac wlasny chleb i noz do smarowania
"To takie proste: wystarczy wkurwić kilka osób, aby kilka osób było wkurwionych"

Awatar użytkownika
Puma
Posty: 1239
Rejestracja: 02 lip czw 2009, 12:00 am
Kontaktowanie:

Post autor: Puma » 04 paź pn 2010, 6:04 pm

kurde, to ja nie wiem czy dam rade byc :/ ale sprobuje :>
Życzymy państwu miłej nocy- NWR.

Żbik
Posty: 437
Rejestracja: 24 mar pn 2008, 12:00 am
Facebook: Wolne Miasto Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Żbik » 06 paź śr 2010, 3:03 pm

Ja jade w okolicach 12 na sobieszewo ogarnac tam wsyzstko i pic piwo kto chce jechac rano niech da znac.

Awatar użytkownika
Kharim
Posty: 702
Rejestracja: 21 maja pt 2010, 12:00 am
Facebook: New Warsaw Republic

Post autor: Kharim » 08 paź pt 2010, 1:18 pm

ja ląduje w Tricity o 11:33 na glownym wiectez bede od raniuśka
Życzymy państwu miłej nocy- NWR.

Awatar użytkownika
Nico
Posty: 1061
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: New Bayern
Kontaktowanie:

Post autor: Nico » 08 paź pt 2010, 1:27 pm

Mnie nie bedzie, pijcie grzecznie:)

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2980
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontaktowanie:

Post autor: Mrok » 08 paź pt 2010, 2:08 pm

Ja tez odpadam. Zapalenie gardla. Sprobujcie nie zatopic wyspy :)
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Evin
Posty: 184
Rejestracja: 10 lut śr 2010, 12:00 am
Facebook: tracking lost.

Post autor: Evin » 08 paź pt 2010, 2:39 pm

Mrok pisze:Ja tez odpadam. Zapalenie gardla. Sprobujcie nie zatopic wyspy :)
Same here. Pestilentia w moich zatokach. 39deg Fever. Life support failure. :(
the horizon of many people is a circle with a radius of zero - and that they call their point of view

Awatar użytkownika
Kharim
Posty: 702
Rejestracja: 21 maja pt 2010, 12:00 am
Facebook: New Warsaw Republic

Post autor: Kharim » 10 paź ndz 2010, 10:26 pm

dzieki za wspanialą edycje dwoch najbardziej elitarnych konwentow Gambitek i Zbikowki , bawilem sie zajebiście, mam nadzieje, ze za rok konwent potrwa dluzej, a punkty programu bedą tak samo zajebiste.
Życzymy państwu miłej nocy- NWR.

Awatar użytkownika
Jezus
Posty: 1579
Rejestracja: 23 paź ndz 2005, 12:00 am
Facebook: GrunBerg
Kontaktowanie:

Post autor: Jezus » 10 paź ndz 2010, 11:02 pm

Ej a doszliście na plaze bezemnie?

Achaja
Posty: 12
Rejestracja: 29 cze pn 2009, 12:00 am
Facebook: starówka gda?ska
Kontaktowanie:

Post autor: Achaja » 10 paź ndz 2010, 11:23 pm

zajebista impreza (pomimo braku muzyki :P), wymieszalam ze soba chyba wszystkie alkohole, a wodka z rana byla jak smietana ^^
dzieki chlopcy :*

i jeszcze raz wszystkiego bombowego :D

HarQ
Posty: 1206
Rejestracja: 31 sie śr 2005, 12:00 am

Post autor: HarQ » 11 paź pn 2010, 7:28 am

Majka dojechala?

Odpowiedz