Strona 1 z 1

Tour of Duty

: 07 cze sob 2008, 11:00 am
autor: Nico
http://www.youtube.com/watch?v=0z6fcd--354

Serial opowiadający o przygodach U.S. plutonu w Wietnami, trzy sezony wyszly swego czasu, ponoc b.dobry.

: 07 cze sob 2008, 12:38 pm
autor: Kebab
ma to ktoś, bo niewiem czy zciągac ??

: 07 cze sob 2008, 8:42 pm
autor: Chewie
ja mam gdzies kilka odcinkow pierwszej seri.. zapowiadal sie fajnie...

a temat nei w tym dziale:P

: 12 lip sob 2008, 10:10 pm
autor: Nico
Obejrzalem dwa pierwsze odcinki, naprawde fajny serial:)

: 20 wrz sob 2008, 8:36 am
autor: MartEEnez
Serial jest do obejrzenia na video.google.com - jest tam sporo odcinkow w znosnej jakosci :)

http://video.google.com/videosearch?so= ... ng&start=0#

: 21 wrz ndz 2008, 7:40 pm
autor: Baron
Mam calą pierwszą serie i chyba troche drugiej. Pierwszy odcinek drugiej serii (niestety tego akurat KURWA nie mam) jest naprawde megawypasiony... Kiedyś mozna to bylo znale?c w wypozyczalniach VHS pod tytulem "Rok w piekle".

: 21 wrz ndz 2008, 9:04 pm
autor: Baron
Noz kurwa zaś. Wlaśnie sobie zassalem ten wspanialy pierwszy odcinek drugiej serii i... No niech to chuj na rogi we?mie. Jak dziś pamietam, ze w śmiglowcu wlączyli "Born to be wild" Steppenwolfa, a tu jakieś gowno leci. Zupelnie jak w Bravo Two Zero - jakiś szit zamiast "London calling" i paru innych... WTF, jakieś prawa autorskie rozne dla roznych wydan?..

: 21 wrz ndz 2008, 9:42 pm
autor: Nico
Tak, wersja DVD ma inne piosenki ze wzgledu na prawa autorskie. Ja jestem juz na 2im sezonie, myślalem, ze bedzie non stop o walkach w jungli, ale ktoś wymyślil naprawde dobre odcinki dziejące sie nie tylko na patrolach :)