zajebiste gierki o zombie (Last stand 1 & 2, Sonny 1

entrop
Posty: 207
Rejestracja: 27 wrz wt 2005, 12:00 am
Facebook: from galaxy far far away
Kontakt:

zajebiste gierki o zombie (Last stand 1 & 2, Sonny 1 &am

Post autor: entrop » 23 paź czw 2008, 12:15 pm

The Last Stand 1
http://armorgames.com/play/269/the-last-stand

..oraz..

The Last Stand 2
http://armorgames.com/play/1443/the-last-stand-2


Zzarly mi kilka godzin :)

Awatar użytkownika
Mrok
Posty: 2982
Rejestracja: 19 paź śr 2005, 12:00 am
Facebook: Gda?sk
Kontakt:

Post autor: Mrok » 27 paź pn 2008, 8:03 pm

Hmm a gra sie konczy? :P Heheheh chujowo wciąga jak sie wroci po 20:00 z pracy ;)
Jestem Władcą wszechświata, Niszczycielem galaktyk!
------------------------------
"Jeśli chcesz mieć coś czego inni nie mają, rób coś czego inni nie robią"

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 27 paź pn 2008, 9:36 pm

konczy sie. obie sie koncza :)

entrop
Posty: 207
Rejestracja: 27 wrz wt 2005, 12:00 am
Facebook: from galaxy far far away
Kontakt:

Post autor: entrop » 28 paź wt 2008, 10:43 am

w dwojce trzeba dojśc do tego miasteczka w prawym gornym rogu na mapie, a w jedynce chyba po prostu wytrzymac ileśtam dni.

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 28 paź wt 2008, 11:04 am

przypomniala mi sie jeszcze jedna gra, ktora mnie naprawde wciagnela:
http://armorgames.com/play/505/sonny

w ogole cale http://armorgames.com/ wciaga :)

entrop
Posty: 207
Rejestracja: 27 wrz wt 2005, 12:00 am
Facebook: from galaxy far far away
Kontakt:

Post autor: entrop » 28 paź wt 2008, 11:51 am

a ja nie moglem wlaśnie Sonnego przejśc, zacielem sie gdzieś tam gdzie latają ci szamani, bo pojawilo sie 3 gostkow co mi spuszczali wpierdol zanim w ogole doszlo do mojej tury :/

A z calego armorgames najbardziej jednak lubie: http://armorgames.com/play/1920/bubble-tanks-2

So?cz
Posty: 38
Rejestracja: 06 sie śr 2008, 12:00 am
Facebook: Wrocek
Kontakt:

Post autor: So?cz » 28 paź wt 2008, 1:36 pm

Sonnego przeszedlem calego ale po szamanach i pierdolonym paladynie jest jeszcze ciezka pizda bo jest dodatkowy bonusowy etap

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 28 paź wt 2008, 1:46 pm

zeby pierdolonego pallandyna przejsc, przynam sie, musialem poczytac fora. bo jest na chuja tylko jeden sposob. reszte bossow wspominam jako cienki pizdy w porownaniu do niego :)

na armor games najwiecej czasu i nawet doslownie zdrowia zmarnowalem na:
http://armorgames.com/play/1716/gemcraft
ale to juz nie jest gra o zombich. wydaje sie durna ale skubana wciaga...

oo nie wiedzialem ze bubble tanks 2 juz jest. sie pogra :>

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 339
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontakt:

Post autor: Marvin » 28 paź wt 2008, 4:36 pm

hehe ja paladyna przeszedlem sam bez zadnych pomocy :D pogrzebalem tylko troche w skillach i juz niemogl mnie ani mocno walnac ani wogole sie ruszyc :P Freez rox :D
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 28 paź wt 2008, 4:59 pm

sorry nie palladyn tylko medyk. to byl ten skurwysyn na ktorego jest tylko jeden sposob

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 339
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontakt:

Post autor: Marvin » 28 paź wt 2008, 7:27 pm

tam medyk jest tylko raz.. (nieliczczac tego co nam pomaga) i wcale niejest taki trudny wystarczy mu w odpowiedniej kolejnosci obstawe rozwalac
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

So?cz
Posty: 38
Rejestracja: 06 sie śr 2008, 12:00 am
Facebook: Wrocek
Kontakt:

Post autor: So?cz » 28 paź wt 2008, 10:31 pm

nie wystarczy zauwazyc po jak duzej stracie zycia leczy sie do fulla i zastosowac sobie skila zamieniajacego lczenie w DMG i DMG w leczenie :D sam sie tempa dzida zabije :D

entrop
Posty: 207
Rejestracja: 27 wrz wt 2005, 12:00 am
Facebook: from galaxy far far away
Kontakt:

Post autor: entrop » 01 lis sob 2008, 4:44 pm

Solcz pisze:Sonnego przeszedlem calego ale po szamanach i pierdolonym paladynie jest jeszcze ciezka pizda bo jest dodatkowy bonusowy etap
kuwac, o co chodzi z tym ziomkiem co rzuca po prostu "smierc" co trzy tury :shock:

paladyna to na dwa strzaly juz biore :D

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 01 lis sob 2008, 7:53 pm

w momencie jak koles sobie laduje 'smierc' to ty rzucasz na siebie cos co daje ci calkowita ochone przez cala nastepna ture

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 339
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontakt:

Post autor: Marvin » 01 lis sob 2008, 8:33 pm

albo kopiesz go pradem co wywala mu bufy i po sprawie
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

entrop
Posty: 207
Rejestracja: 27 wrz wt 2005, 12:00 am
Facebook: from galaxy far far away
Kontakt:

Post autor: entrop » 02 lis ndz 2008, 1:46 pm

to nie na nim jest ten buff tylko na mojej postaci. Mowilem o 1/4 superbossie na 4 mapie. swojej pradem nie kopne :p

udalo mi sie przejsc chuja, nastepnego tez, super-medyk sam sie zajebal (akcja z odwroceniem dmg i leczenia) a teraz z ostatnim sie mecze.
edit: po klopocie :D dawac nastepną gre ;)

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 03 lis pn 2008, 11:21 am

Krin:
October 16, 2008 at 1:07 pm

"I am sorry but we will not relese sonny 2 this year and it wont be free"

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 19 gru pt 2008, 5:55 pm


Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 339
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontakt:

Post autor: Marvin » 21 gru ndz 2008, 3:25 am

no i jak wam sonny idzie panowie? :D
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 23 gru wt 2008, 10:45 pm

gram hydraulikiem i drugi dzien sie pierdole z baronem w drugim epizodzie i nie daje mu rady :/

entrop
Posty: 207
Rejestracja: 27 wrz wt 2005, 12:00 am
Facebook: from galaxy far far away
Kontakt:

Post autor: entrop » 23 gru wt 2008, 11:09 pm

trefl pisze:gram hydraulikiem i drugi dzien sie pierdole z baronem w drugim epizodzie i nie daje mu rady :/
o cholera, nie gralem w tego sonnego 2, ale widze, ze na jakiś pornol przerobili :D

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 339
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontakt:

Post autor: Marvin » 24 gru śr 2008, 6:58 pm

baron jest prosty tylko trzeba miec skilla co zmienia obrazenia zadawane na leczenie i na zad... ja tam juz go ukonczylem wiec jak cos chetnie pomoge :)
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

entrop
Posty: 207
Rejestracja: 27 wrz wt 2005, 12:00 am
Facebook: from galaxy far far away
Kontakt:

Post autor: entrop » 24 gru śr 2008, 11:27 pm

ciezka przeprawa z nim byla, ale wkoncu padl chujec. metoda jest jedna - czar, ktory kradnie focusa. Wtedy on wrzuca sobie takie gowno ktore mu zadaje 4,5k dmg przez trzy tury.. i tak w kolko :)

porządnie sie zacielem w 4 zonie na stage'u 9 - tam gdzie jest hydra i dwa fire claw - za cholere nie moge dziadostwa przejsc.

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 339
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontakt:

Post autor: Marvin » 25 gru czw 2008, 3:45 pm

atakujemy je od gory rzucajac jak najwiecej skill zwiekszajacych DMG pozdr :)
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

Awatar użytkownika
trefl
Posty: 3982
Rejestracja: 15 sie pn 2005, 12:00 am
Facebook: Klasa Trzecia Ce
Kontakt:

Post autor: trefl » 26 gru pt 2008, 1:05 pm

po baronie juz do konca zaden przeciwnik nie byl mnie godny.
dziwne zakonczenie. jedynka byla chyba trodniejsza

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 339
Rejestracja: 15 kwie ndz 2007, 12:00 am
Facebook: Nurnberg
Kontakt:

Post autor: Marvin » 27 gru sob 2008, 6:04 am

treflu mylisz sie :p te ewenementy jak wlasnie baron czy chimera sa sporo trudniejsze niz potworki w jedynce. to teraz co BoBy czekacie na trojeczke? :D
Thing!
Don't use yours genitals to stop a chainsaw blade

Awatar użytkownika
Filu
Posty: 1186
Rejestracja: 06 sie pn 2007, 12:00 am
Kontakt:

Post autor: Filu » 27 gru sob 2008, 3:49 pm

ja nie bo nie mam czasu ani checi na flashowe gry :P

ODPOWIEDZ