Znaleziono 698 wyników

autor: nes
30 lip pn 2012, 6:52 pm
Forum: BAZAR
Temat: [sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4113

Re: [sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)

Samson: miwo do m4/m16 w wersji na 2 i 4 magazynki (z gumkowym ściągaczem), konkrety na privie sie odezwij jak chcesz

Mroq: Nes: lol! ;)), wpadnij do nowego outposta to ci wymienie. Pumax mówi: "widocznie hamak nie wytrzymał zajebistości Chewiego (hihihi)"
autor: nes
19 lip czw 2012, 11:45 pm
Forum: BAZAR
Temat: [sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4113

Re: [sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)

Zocik, napisz na prive ktora chcesz to coś obetne żebyś miał radochę:)

Rev, kamizelka OLV jest jedna, używana, bez wkładu
autor: nes
16 lip pn 2012, 12:04 pm
Forum: BAZAR
Temat: [sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4113

Re: [sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)

a, z drobnych rzeczy oddam w ręce jeszcze :
- wózek magazynowy czerwony (jeździ szybciej niż niebieskie)
- m4 classic army podkręcone do 400FPS
- buty motocyklowe rozmiar 43/44
- spodnie na motor
- 2 kapoki wojskowe
oraz 2,5kg węgla do grila ;)
autor: nes
16 lip pn 2012, 10:18 am
Forum: BAZAR
Temat: [sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4113

[sprzedam] dużo fajnych gadżetów :)

Witam :) Ponieważ muszę bardzo szybko opróżnić kantorek z gratami które sprzedaje na co dzień stawiam to oto ogłoszenie. Dla członków BoB'a i innych to czytających proponuję cały asortyment ze swojej strony http://www.noraeksploratora.pl" onclick="window.open(this.href);return false; z dużymi upusta...
autor: nes
27 mar wt 2012, 4:12 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Po Pyrkonie
Odpowiedzi: 103
Odsłony: 29055

Re: Po Pyrkonie

Fajne foty, dużo lansu 2,5/10 w skali do 100! :)
widzę spore perspektywy na rekrutów do biegania po piwo

byle tak dalej, a postaram się wpaść na następną imprezę tego typu jeśli terminy pozwolą:) (i coś/kogoś wysadzimy na zakończenie)
autor: nes
29 lut śr 2012, 11:09 am
Forum: BAZAR
Temat: [przyjmę/odkupię] kapok
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2001

[przyjmę/odkupię] kapok

Przyjmę/odkupię/pobarteruję - kapok/"kamizelka asekuracyjna", a najlepiej dwa. Rozmiar obojętny, im większy tym lepszy. :)
autor: nes
13 lut pn 2012, 12:00 pm
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: ŻĄJĘBIŚTY TĘMĄT [ŃĄBIJĄŃIĘ 2 PÓŚTÓW ĄBY ŻĄMIĘŚĆIĆ LIŃK]
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 22595

Re: Z?JEBIŚTY TEM?T [N?BIJ?NIE 2 POŚTOW ?BY Z?MIEŚCIC LINK]

ĄŁĘ JĄJĄ, NĄWĘ FÓRUM DŹIĄŁĄ

TĘŚT WŚŹYŚTKIĘGÓ
:mrgreen: :| :arrow: :idea: :?: :!: :roll: :twisted: :evil: :cry: :oops: :P :x :lol: 8)

ÓWDŹIĘ ŚKRŻYPĆĘ
autor: nes
17 sty wt 2012, 3:45 pm
Forum: BAZAR
Temat: [przyjme] akumulatory 12V / 6V
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2180

[przyjme] akumulatory 12V / 6V

Zbieram ?rodla zasilania do projektow wodnych na najblizszy sezon.

Jak w temacie - przyjme lub wymienie za browara(y) akumulatory 12V lub 6V w stanie "zdatnym/ujdzie".

Jeśli w piwnicy potykasz sie o jakieś stare aku, daj znac.
autor: nes
19 wrz pn 2011, 4:44 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: kanalowy loter_lorld in Gdansk?
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 28374

Musze przyznac, ze ciezko bedzie przebic ten rejs pod wzgledem trasy&wykonania&zajebistosci... ale juz mam kilka pomyslow na nastepny sezon :> nasi skrybowie pracują nad opracowaniem projektu (nastepnym razem dzialającego) zagla, a dzial logistyczny poszukuje juz nastepcy turbo-grila-ogrodowego z mo...
autor: nes
11 wrz ndz 2011, 12:51 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: kanalowy loter_lorld in Gdansk?
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 28374

data: 18 wrzesnia 2011 Plan "konstrukcji" plywającej: kazdy bierze co ma dmuchanego co zapewni mu wypornośc i montujemy to w jedno wielkie plywające coś ze swojej strony zapewniam duzy ponton jako trzon konstrukcji oraz duzy materac jako "poklad sloneczny" Plan trasy na kanalowy loterlorld 2011: TR...
autor: nes
08 wrz czw 2011, 11:43 am
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: Ciekawe
Odpowiedzi: 766
Odsłony: 207476

autor: nes
18 sie czw 2011, 7:59 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: kanalowy loter_lorld in Gdansk?
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 28374

autor: nes
09 sie wt 2011, 5:29 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: kanalowy loter_lorld in Gdansk?
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 28374

Po ustaleniach z Admiralem BoB'nej floty termin pirackiej eskapady przeniesiony na wrzesien(gdzieś w środku).
autor: nes
08 sie pn 2011, 2:45 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Lighthouse Party
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 11675

Sie pisze! :) (sobota hydro-tramwajem obojetnie skąd)
acz w niedziele z rana bedziem musieli z Pumą spieprzac spowrotem :[

sie jakoś organizujemy zbiorowo na jedną godzine czy kazdy sobie?
autor: nes
07 sie ndz 2011, 12:12 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: kanalowy loter_lorld in Gdansk?
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 28374

Najs :) Kurcze... a moze? Najblizszy weekend jest dlugi, mozna by poświecic jeden dzien na znalezienie/zwiezienie stuffu i drugi na montaz i rejs? :) Kapitanie Nes? Co Pan na to? :) Za tydzien średnio, jest ta impreza na latarni co Puma napisala, ale np za 2 tygodnie 20-21 sierpnia? :) Widze 2 opcj...
autor: nes
03 sie śr 2011, 1:59 pm
Forum: BAZAR
Temat: [SPRZEDAM] motor BoB-Mobile003
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1540

sprzedane, zamykam.
autor: nes
25 lip pn 2011, 6:24 pm
Forum: BAZAR
Temat: [ODDAM] monitor crt 15"
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1425

Oddane panu z zamilowaniem do piwa, zamykam.
autor: nes
25 lip pn 2011, 9:42 am
Forum: BAZAR
Temat: [ODDAM] monitor crt 15"
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1425

[ODDAM] monitor crt 15"

wersja z plaskim kineskopem, sprawny, kolory ladne ;- )

cena: piwo (moze byc tanie)
autor: nes
21 lip czw 2011, 9:49 pm
Forum: BAZAR
Temat: [SPRZEDAM] magazynki M4 / M16 (asg)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3172

Sprzedane, zamykam.
autor: nes
19 lip wt 2011, 9:04 pm
Forum: BAZAR
Temat: [SPRZEDAM] motor BoB-Mobile003
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1540

[SPRZEDAM] motor BoB-Mobile003

autor: nes
19 lip wt 2011, 4:41 pm
Forum: BAZAR
Temat: [SPRZEDAM] magazynki M4 / M16 (asg)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3172

oczywisce, ze ja! w celu poglebienia konspiracji dotyczacej nielegalnego handlu owocami na rynku europy wschodniej! :>

*tszz* skontaktujemy sie bocznymi rurami
autor: nes
19 lip wt 2011, 1:30 pm
Forum: BAZAR
Temat: [SPRZEDAM] magazynki M4 / M16 (asg)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3172

Sprzedane Panu z czarno-bialym avatarem!

[ogloszenie bedzie wisiec do momentu finalizacji transakcji]
autor: nes
19 lip wt 2011, 11:08 am
Forum: BAZAR
Temat: [SPRZEDAM] magazynki M4 / M16 (asg)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3172

[SPRZEDAM] magazynki M4 / M16 (asg)

Jak w temacie, wszystkie low-cup'y, plastikowe. Mam do opchniecia 4 sztuki zwykle i jedną krotką "vietnam" - w sam raz do kombinowanej snajperki albo co ;).

stan: jest dobrze

w razie zainteresowania moge zrobic zdjecia

10zl sztuka
autor: nes
27 sty czw 2011, 9:16 am
Forum: nasza i nienasza tfurczośc w klimatach post-apo
Temat: fan film fallout
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6750

ale zarąbiste ^^
autor: nes
19 sty śr 2011, 9:14 pm
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: Masakra na MRU
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4497

Bez sensu. W takiej arabii saudyjskiej mozna bardzo intratnie sprzedac zywego, z trupa nie ma pozytku :- /
autor: nes
17 sty pn 2011, 10:33 am
Forum: Zloty/Ekipy post-apo na swiecie
Temat: Postapokalyptická Schizofrenní Symfonie (CZ)
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8090

chwila, chwila - zdjecie jest zrobione w trakcie imprezy, nie wiadomo czy dzieciak przezyl :D ;)
autor: nes
16 sty ndz 2011, 8:32 am
Forum: Zloty/Ekipy post-apo na swiecie
Temat: Postapokalyptická Schizofrenní Symfonie (CZ)
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8090

oni sie wybierają na to oldtown od 3 lat bodajze i im nie wychodzi. coś czuje, ze predzej my pojedziemy odebrac nasze zaolzie i zrobic porzadek przy okazji na tym larpie u nich ;)
autor: nes
30 gru czw 2010, 10:08 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: kanalowy loter_lorld in Gdansk?
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 28374

apropo inspiracji do kolejnych rejsow ->
http://dornob.com/recycled-paradise-ama ... ng-island/
http://dornob.com/mobile-island-man-mad ... ach-house/ :) w skrocie, plywa i zrobil to sam,