Znaleziono 72 wyniki

autor: Evin
22 kwie ndz 2012, 4:15 pm
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: Weekend z otwartą betą Diablo III!
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6403

Re: Weekend z otwartą betą Diablo III!

Docisnąłem barbem do 13tki i zmieniłem na Monka - też bardzo fajny, ale bez przesady. Narazie Cleave ftw, bo ciśniesz achievementy zanim reszta cwaniaków zdjęła kusze z pleców :)
autor: Evin
21 kwie sob 2012, 9:16 pm
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: Weekend z otwartą betą Diablo III!
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6403

Re: Weekend z otwartą betą Diablo III!

Daje radę. Barberem już pocisnąłem dwa razy Leorica. Fajnie skill system poustawiany teraz, no i ładne bardzo - kotlety latają we wszystkie strony.
autor: Evin
20 kwie pt 2012, 9:13 pm
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: Weekend z otwartą betą Diablo III!
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6403

Re: Weekend z otwartą betą Diablo III!

Si, przesiedzę w biurze pewnie grając :)
autor: Evin
20 kwie pt 2012, 10:28 am
Forum: War movies
Temat: Biały Tygrys
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2296

Biały Tygrys

http://worldoftanks.ru/news/1019-white_tiger_prepare_battle/" onclick="window.open(this.href);return false; White Tiger! Niedługo premiera rosyjskiego filmu wojennego o czołgach. W telegraficznym skrócie to historia tajemniczego czołgu, pojawiającego się znikąd na tyłach rosyjskich wojsk, nakurwiają...
autor: Evin
06 kwie pt 2012, 10:28 pm
Forum: nasza i nienasza tfurczośc w klimatach post-apo
Temat: Fallout Brotherhood of Beer OldTown 2011
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 8467

Re: Fallout Brotherhood of Beer OldTown 2011

WYKURWISTY!
STARTING DOMAIN-WIDE SPAM --> .fr :)
autor: Evin
29 mar czw 2012, 8:43 am
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: World of Tanks
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2450

World of Tanks

http://worldoftanks.eu/news/1781-cast-y ... ards-2012/" onclick="window.open(this.href);return false; <-- obczajcie filmik promujący sponsoring Metal Hammer Awards przez World of Tanks :) Czołgi, piwo i metal! :)
autor: Evin
16 sty pn 2012, 11:57 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1870
Odsłony: 520834

Chewie pisze:Nie dam rady dzisiaj. Nie mam samochodu:P
Czyli do pracy tez piechotą jednak? :p
autor: Evin
06 sty pt 2012, 7:58 pm
Forum: postAPOKALIPSA na komputery
Temat: Desert Europe (fallout 2 online w Europie)
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8035

Co do filmikow to byśmy chcieli zamieścic intro w takim stylu jak mają Szperacze:
http://www.youtube.com/watch?v=Xx6MJig1uvQ
Nie?le nas pojechal, panowie...
Trzeba sie wziąc do roboty i rozkminic nową jakośc trailera.

Ev
autor: Evin
27 gru wt 2011, 5:41 pm
Forum: postAPOKALIPSA na komputery
Temat: Desert Europe (fallout 2 online w Europie)
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8035

Wygląda obiecująco! :)
autor: Evin
01 gru czw 2011, 12:28 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Irlandzkie podskoki
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3318

Ty chcesz iśc na sam koncert czy na potem tez? Imho szkoda kasy na bal, a na koncert mozna jak najbardziej. Ten irlandzki bal jest calkiem popularny i sie w wiekszości wyprzedaje, co jest glownie zaslugą Carrantuohil. Lepsze miejsca juz pewnie schodzą, ale tansze to jeszcze bedą pewnie dostepne w ty...
autor: Evin
25 lis pt 2011, 4:26 pm
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: klimatyczne niusy rozmaite
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 69458

Jednak na naszym terenie! :> Poland's first nuclear power plant to be built on Baltic coast 25th November 2011 State-owned Polska Grupa Energetyczna (PGE) announced on Friday that it has picked Zarnowiec, Choczewo and Gąski on the Baltic coast as the three potential locations for building the countr...
autor: Evin
12 sie pt 2011, 9:07 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Zakonki 2011
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 13140

- paintaballowym Gettysburgu
Markery z bagnetami?! :D
autor: Evin
10 sie śr 2011, 3:08 pm
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: klimatyczne niusy rozmaite
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 69458

http://uk.news.yahoo.com/student-makes- ... 58523.html <-- student wymyślil Peleryne Niewidke poprzez spowolnienie promieni światla i zakrzywienie ich wokol obiektu tak, by go calkowicie omijaly. Stealth Mode: ON.
autor: Evin
10 sie śr 2011, 9:24 am
Forum: postAPOKALIPSA na komputery
Temat: rage
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2451

Fajnie fajnie, ale imho generalnie to śmierdzi HL2 na kilometr.
autor: Evin
19 lip wt 2011, 1:08 pm
Forum: BAZAR
Temat: [SPRZEDAM] magazynki M4 / M16 (asg)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3329

Nes, ja wezme wszystkie w razie czego. Cold, hard cash. :)
autor: Evin
03 lip ndz 2011, 10:46 pm
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: Ciekawe
Odpowiedzi: 766
Odsłony: 218113

Puszki puszkami, ten minigun kosztuje 12k PLN. Niewypite za tą kase piwa to dopiero zbrodnia.
autor: Evin
08 kwie pt 2011, 9:45 pm
Forum: BAZAR
Temat: Sprzet troche grający do wziecia
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2410

zestaw JVC MXJ850R http://www.ciao.co.uk/Productinformation/JVC_MXJ850R__5732703 Tandi mowi, ze jest pelen, czyli 2 kolumny i 6 glośniczkow (dwa mamy, a reszta powinna byc gdzieś w piwnicy). Kolumny z zestawu to SP-MXJ800, a 120W na strone to moc maksymalna z tego co wyczytalem. Glośniczki po 30W max.
autor: Evin
08 kwie pt 2011, 10:34 am
Forum: BAZAR
Temat: Sprzet troche grający do wziecia
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2410

Ta, wroce do domu to ci napisze specsy.
autor: Evin
08 kwie pt 2011, 12:09 am
Forum: BAZAR
Temat: Sprzet troche grający do wziecia
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2410

Sprzet troche grający do wziecia

Hej, Odgruzowaliśmy troche w mieszkaniu u Tandi i na przyklad jest wielgachna wieza stereo JVC, ktorej modul centralny z jakiegoś powodu nie dziala. Moze da sie prosto naprawic, a moze nie. Nie mniej jednak są w komplecie calkiem powazne 2 kolumny po 120W na strone oraz kilka malych glośniczkow pozy...
autor: Evin
04 mar pt 2011, 11:22 am
Forum: NEWSY ZE SWIATA
Temat: klimatyczne niusy rozmaite
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 69458

To i tak jestem stereotypową Rybą, czy patrzec teraz czy trzy tysiąclecia wcześniej.
autor: Evin
03 mar czw 2011, 2:38 pm
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: filozoloficzne rozmyslania na trzewo :) (jeze,mleko vol 2)
Odpowiedzi: 94
Odsłony: 39702

Bezboznik! Spalmy go, na chwale Pana (i pani z miesnego)!
autor: Evin
15 lut wt 2011, 12:06 pm
Forum: rozne rozności i palenie glupa
Temat: Ciekawe
Odpowiedzi: 766
Odsłony: 218113

Ciekawe ile kosztuje holowanie przez Atlantyk? Bo moze nie oplaca sie kupowac mieszkania za 800 tysiecy, tylko wynegocjowac z UMG miejsce cumownicze w zamian za wpuszczanie zwiedzających w jakimś zakresie... Albo normalnie spolke zalozyc i przeksztalcic na mieszkania - miejsce dla 5000+ zalogi nawet...
autor: Evin
13 lut ndz 2011, 7:26 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1870
Odsłony: 520834

W Trollu na 19.30 - 20.00.
autor: Evin
13 lut ndz 2011, 3:36 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1870
Odsłony: 520834

Ok. Dzisiaj do wieczora czekam na jakieś wieści - jak nie bedzie zadnych to podam miejscowke dla zainteresowanych grami terenowymi.
autor: Evin
12 lut sob 2011, 11:16 am
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1870
Odsłony: 520834

No dobra, powtorka z rozrywki. W poniedziałek wypada spotkanie bractwowe, a i chcielibyśmy pogadać o grach terenowych, bo trzeba kuć, poki gorące. Proszę zatem o określenie, czy jest spotkanie i gdzie i potwierdzenie obecności szczegolnie Mroka i Chewiego. To w miarę pilne, bo z naszej strony już po...
autor: Evin
03 lut czw 2011, 8:19 am
Forum: Zloty/Ekipy post-apo na swiecie
Temat: LARP: City of Cities (DK)
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2902

Ten na koncu to Mario!
autor: Evin
31 sty pn 2011, 2:25 pm
Forum: imprezy i spotkania
Temat: Spotkania knajpowe
Odpowiedzi: 1870
Odsłony: 520834

Mrok pisze:Dziś nie bedzie mnie na spotkaniu - wyjezdzam jutro na targi i nie mam czasu. Tak wiec odpada REBEL jako miejscowka.
No to po chuju. Trudno, to spotkamy sie kiedy indziej na ubitej ziemi w sprawie gier terenowych.
autor: Evin
28 sty pt 2011, 4:54 pm
Forum: nasza i nienasza tfurczośc w klimatach post-apo
Temat: fan film fallout
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 7114

Jezus pisze:Proponuje na krecenie bob-trailera ściagnąc Michelle Rodriguez zamiast pumaxa
Moge napisac do jej agenta. Myśle, ze sie zgodzi i we?mie mniej kasy od pumaxa. :p
autor: Evin
27 sty czw 2011, 10:59 am
Forum: nasza i nienasza tfurczośc w klimatach post-apo
Temat: fan film fallout
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 7114

No ja czekam, bo wieśc gminna niesie, ze trailer BOB bedzie lepszy :p

A z fanowskich polecam jeszcze "Beyond Black Mesa" na YT.
autor: Evin
05 sty śr 2011, 10:16 am
Forum: STARWARS
Temat: Star Wars Pin-up girls :D
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4353

I Jizz. In. My Pants!